Mikor beértünk én a szekrényemhez mentem, Nash pedig a termében. Miután kivettem az angol cuccom és felkészültem lelkileg is erre a 45 perces kínzásra én is bementem a termembe. Épp leültem a helyemre mikor becsengettek. Nem telt el 2 másodperc a tanár már be is jött.
-Felelünk! -még az asztaláig sem ért el de már kínvallatást akar... Csak ne engem! Nem tanultam egy betűt se! Kinyitotta a naplót és elkezdte nézegetni - Zoé Parker! Jöjjön ossza meg a társaival a múlt órai anyagot. -remek....-Ööö... Tanárnő! Nem tanultam!-nem érdemes tagadni. Meg nem volt segítségem mert angolon külön vagyunk a Mattel és a lányokkal.
-Csak emlékszik valamire!-rikácsolta. Én csak megráztam a fejem.-Még is micsináltál múlt órán?
-Szerintem aludtam mert arra sem emlékszem!-gondolkoztam. Mikor volt utoljára angolom? Jaaaa tegnap....
-Kifelé!-ordított rám.
Én csak mosolyogva felkaptam a cuccom és elindultam az ajtó felé. Mielőtt kimentem volna az osztály felé fordultam:
-Szevasztok köcsögök!-ordíbáltam el magam, majd gyors kifutottam mert a tanárnak kedve támadt kidobósozni... és hát.... nem talált el a kréta.
A folyoson sétálgattam. Oda mentem a szekrényemhez és kiakartam venni a matek cuccom, mikor kiesett egy boríték. Felvettem és kinyitottam. Képek voltak benne.....rólam. Ahogy alszom, eszem, iszom, öltözök és ahogy a barátaimmal nevetek. De több is volt, nem csak egy ezekből. Az egyik hátuljára ez volt írva piros filcel:
''Heló baba. Jó képek mi? Nyugi... van még ott ahonnan ezek jöttek. Ne szólj senkinek erről vagy kénytelen leszek elküldeni egy-két fotót az embereknek. És ne feledd! Mindenhol ott vagyok!"
Oké... Ki a halál ez? És mi az, hogy mindenhol ott van? Beparáztam. Ez egy rossz vicc akart lenni? Mert ez kurvára nem vicces. Gondolat menetemet a csengő törte meg. Gyors vissza raktam a képeket a borítékba és bedobtam szekrényembe.
-Hát te?-Kérdezte Matt. Kérdőn néztem rá- Titeket nem szokott ilyenkor még kiengedni a troll.-Ezen elnevettem magam. Na igen az angol tanáromat trollnak híjuk mert kicsi és égnek álló haja pink és piros között van.
-Már az óra elején kikűltek.
-Mit csináltál?-Unott fejet vágott. Már megszokta. 1 héten kb. 2-3-szór kiszoktak küldeni óráról.
Elmeséltem mi volt, mire kiröhögött! Aztán kiszedte ő is a matek cuccát és elindultunk a terembe. Leültünk egymás mellé a helyünkre. Kicsit még beszélgettünk majd becsengettek.
Kb. az óra felénél éreztem hogy megrezzen a hátcso fertáfam. Hamar rájöttem, hogy csak a mobilom ezért elő is vettem.Mivel előttem egy kigyúrt nagydarab srác ül, ezért nyugodtam vissza írtam Nashnek.
Nashyke : ''Ma randi!!! Csinosan öltözz! ;)"
Zoéka : ''Hová megyünk? :)"
Nashyke :"Meglepi! ;) "
Zoéka :"Ne máááár! :'( Mond el! "
Nashyke :"Akkor nem lesz meglepi ;)"
Zoéka :"Bele ment valami a szemedbe? :O"
Nashyke :"Nagyon vicces hercegnő! :* Mennem kell a töri tanár igen néz engem"
Zóéka :"Baszki! Télleg! Még óra van..."
Nashyke :":'D"
Eltettem a telóm majd végig unatkoztam az órát. Mikor kicsengettek rohantam haza. A fiúk edzésen a csajoknak meg mentek vásárolni. Haza értem ettem, megfürödtem, hajat mostam és megszárítottam. Mivel 15:39 volt ezért még bekapcsoltam a gépem és sorozatot néztem. Nash 7-kor jön ezért 6-kor elkezdtem készülődni. Felvettem egy korall zöld szoknyát, egy szürke pólót, szandit ami egyezett a szoknya színével és kiegészítőként egy masnis nyakláncot és végezetül egy fülbevalót.
Lefotoztam magam a nagytükrömben és elküldtem Mattnek, hogy jó leszek-e. Aszt mondta, hogy kiváló és teszeni fog Nashnek. Megnyugodtam, hogy eszt mondta. 6:43-ra kész lettem mindennel. egy kis sminket raktam fel de nem sokat. Egy fekete kis táskába tettem a mobilom, zsepit meg egy kis pénzt a biztonság kedvéért. Leültem a tv elé és néztem míg Adam le nem jött.-Hugi, ha haza jösz egyedül leszel!-Mondta mire kérdőn felvontam a szemőldököm. Azt tudtam hogy apu 2 hétre elutazott a munka miatt de ő hova megy?
-Hova mész? És mért leszek egyedül?-Mert én Sophiánál leszek-Mosolygott szokásos perverz mosolyával.
-Ööö jó szorakozást!-Mondtam kicsit kínosan. Mert tudtam mit jelent az a mosoly.
-Köszi. Neked is! Amúgy holnap délután jövők csak, mert elviszem reggelizni és hát utána meg sétálunk vagy újra éljük az északát.
-Rendben-kaptam röhögögörcsöt. De mikor csengettek olyan hamar elkomolyodtam, hogy azt egy színész is meg irigyelné. Kimentem ajtót nyitni. Mikor kinyitottam Nash egy hatalmas virágcsokorral a kezében ált előttem.
-Szia-Köszöntem megleppeten.
-Szia-mosolygott rám Nash-Hűűűű.
-Mi van?
-Ja semmi. Csak gyönyörű vagy.
-Te sem panaszkodhatsz!-mosolyogtam rá.
-Hellosztok!-köszönt Adam és már ment is de még Nash mellet megált és rá tette a kezét a vállára- Tiétek holnap délutánig az egész ház. Hajrá!-kacsintott majd elment. Elpirulva néztem földet egy elfojtott mosoly kíséretében.
-Öööh-Kínosan felnevetett majd rám nézett-Menjünk!
Elindultunk az autója felé. És jött a szokásos -> Kinyitotta az ajtót, majd beszáltam és be is csukta majd ő is beszált és mondta hogy be kell kötni a szemem. Bekötötte majd kocsikáztunk kb. 15-20 percet majd segített kiszálni és levette a kendőt. Én pedig tátott szájjal, lesokkolodva figyeltem magam elé.....
YOU ARE READING
Az új lány {N. G.}
Fanfiction~~~ELSŐ TÖRTÉNETEM előre bocsánatot kérek~~~ FIGYELEM! +18-as jelenetek és káromkodás van benne. Mindenki saját felelősségére olvassa. Mert én nem vállalok senkiért. "-Tetszel.... "-mondta Nash és mélyen egymás szemébe néztünk. -Te is tetszel de...