Párty v plném proudu❤ °19°

217 3 2
                                    


Tak a je to tady...
Byly jsme všechny připravené. Každá z nás měla lehčí makeup, vlasy jsme každá měla jiné.
Wendy si ke svým růžovým šatům udělala krásný drdol, Chris si nechala zase rovné vlasy ke svým černým šatům a já...
Já jsem si nechala volné, lehce kudrnaté vlasy a na sobě jsem měla světle modré šaty..
Každý z nás byla jiná a taky jinak krásná. Musím uznat, že výběr šatů jsme každá zvolila dobře a líčení nechat na Wendy?
Naprosto úžasná volba. Moc se jí to povedlo.

"Holky. Už bychom mohli jít dolů. Párty určitě bude v plném proudu" křikla na nás Wendy...
"Jasný" ozvala se z koupelny Chris.
"Tak jdeme?" Zeptala jsem se, když Chris přišla z koupelny.
"Jdeme."řekli naráz a tak jsme šli.

Jak už řekla Wendy.. Párty jistě bude v plném proudu a měla pravdu.
Bylo tu už pár přiopilých lidí, někteří tančili a nebo se někam vypařili.
Jinak ostatní buď seděli nad sklenkou vína, piva, vodky a tak...
Mezi davem jsem našla bráchu s pár klukama a mezi nimi byl i Jacob a Peter.

Peter si mě už všiml a rovnou za mnou zamířil. Prodral se davem a šel ke mě. Holkám jsem řekla, že se můžou jít bavit a že si je později najdu.

"Ahoj Katie... Dneska ti to fakt sekne, víš to? Zeptal se s úsměvem na rtech a přitáhl si mě blíže k sobě.
"Děkuju. A hele, která je ta tvoje žárlivka?"optala jsem se, jelikož mě tato otázka už delší dobu pálila na jazyku.
"Vidíš tamhletu zrzku?" A ukázal směrem na parket.
V rytmu hudby se tam pohybovala tak středně vysoká a docela hezká zrzka.
Vypadala že už taky něco vypila a tak se lehce klimbala ze strany na stranu.
"Tak dobře. Chceš aby žárlila? Tak pojď." Vzala jsem ho za ruku a táhla ho na parket.

Nevím, kde se ve mě vzala ta odhodlanost a tak. Jindy bych byla někde stranou. Časy se mění a já s ním...
Nikde jsem ale neviděla Freda, což mě trochu, ale jen maličko zamrzelo...

Peter mě následoval na parket a tak jsem toho využila. Chytla jsem ho za ruce a položila je na své boky. Kroutila jsem se rytmu a tak no...
A úspěch. Zrzka se na nás stále koukala a vypadala jako by mě chtěla zabít pohledem...
Písnička skončila a tak jsem šla k baru s Peterem za zády. Sedl si vedle a opodál si sedla i zrzka.

"Teda Katie.. To bylo něco. Nebýt zakoukaný do tý krásný zrzky, tak bych si tě nenechal proklouznout mezi prsty jako Fred.." zasmál se a objednal nám drinky.

Cožé?! Fred ke mě snad něco cítí a nebo tak?
Že si me nechal proklouznout mezi prsty a tak.. Ale lichotí mi to..

"Díky Petere. Hele zrzka se na nás kouká..." Usmála jsem se pokynula hlavou.
On se omluvil, že půjde konečně za ní a objedná ji drink.
Já už v sobě taky něco měla a seděla jsem zatím na barové židličce a upíjela ze sklenky s vodkou a džusem.
Všimla jsem si Marcuse a nějaké holky jak se spolu v rohu líbají.
Ta párty se už fakt dost rozjela.

"Čau Katie" zavolal na mě Jacob.
"Nazdar Jacobe. Co chceš?" Odpověděla jsem mu a on si mezitím sedl vedle mě a to hlavně co nejblíže.
"Nechceš si zatancovat?"zeptal se.
"No tak jo."odpověděla jsem mu a zvedla se.

On za mnou šel a hned se ke mě namačkal na parketu. Tancovali jsme asi dvě písničky a už jsem měla dost. Jacob byl zřejmě už dost opilý a tak jsem usoudila, že bychom to měli nějak ukončit.
Vzala jsem ho vem a tam jsme si ještě chvilku povídali. Chvilku jsem se nedívala a najednou byl zase pryč. Našla jsem ho u baru a házel do sebe další sklenku. Tak a dost, řekla jsem si.
Vzala jsem ho za ruku a vyvedla ven na zahradu.
Posadila jsem ho na lavičku a snažila se ho udržet vzhůru.

Jeho hlava najednou začala klesat k té mojí. Byl až nebezpečně blízko mne.
Políbil mě. Táhl z něj alkohol...
Pak mi zajel rukou níž než by měl a v ten moment jsem se sebrala a odtáhla se. Chvíli na to jsem u okna uviděla Freda. Koukal na nás a hlavně na mě. V obličeji byl velmi smutný a zároveň naštvaný. Odešel pryč.

Láska na ledě ❤ (Příběh hokejistky)Kde žijí příběhy. Začni objevovat