Előszó

37 2 0
                                    

Sziasztok! Üdvözlök mindenkit az első kis könyvemnél.

Talán elsőre kicsit merész, de szeretnék elindítani egy "kihívás" szerűséget.

A "feladat" lényege annyi lenne, hogy minden egyes fejezetben az új könyvedben az "Utóirat: jól esett volna, ha..." mondatnak kellene szerepelnie. De nem is muszáj a jól esett volna, ha... ezt igazából helyettesítheted az Utóirat: bárcsak... vagy valami hasonlóval. Ezt Rád bízom.

És innentől csak a képzeletet szab határt. Lehet egy fejezet simán ez a mondat pl.: Utóirat: jól esett volna, ha megölelsz. De akár azt is csinálhatod, hogy leírod: mi történt veled aznap, majd azt: mi az, ami jól esett volna neked. Mondok egy harmadik megoldást is: írj eköré egy egész történetet! (Én is ezt fogom tenni.) Ez a történet ugye lehet kitalált, fanfiction, akármi. De szerintem, amikor ahoz a részhez érsz: Utóirat: jól esett volna, ha...
akkor egy picikét te leszel a történet főszereplője, és azt írod, ami neked esett volna jól. Persze, könnyen megeshet, hogy tévedek.

Hogy mi lenne ezzel a célom?

Igazából az, hogy add ki magadból a feszültséget, ne szégyelld, mert mindenki vár valami pluszt a napjától, és ugye wattyn sokan úgy vagytok fent, hogy van itt néhány barátotok, és ők is megtudhatják, hogy másnap: az új lehetőségek napján, mivel tehetik neked szebbé a napodat.

Ha megtetszett az ötletem, és szeretnéd elkészíteni a saját Utóiratodat, akkor nyugodtan vágj bele, én lennék az egyik legboldogabb, ha látom, hogy felkeltette az érdeklődésedet.
Annyit szeretnék kérni, hogy ezt az előszót másold majd ki az első részben, *ha gondolod megjelölhetsz, hogy lássam a könyved*, és kérlek hívd ki az összes kedves követődet, vagy akiket követsz: készítsék el, ha van hozzá kedvük.

Figyeljünk oda egymásra.

Kihívottak:
AnnaDora05
White_Rose74
dpetru18
GhostJudas
Ayseh_
Chuwgun
Yashii-chan
Bv0831
missneuroticS
rainbowgirl04
VansLorde
FallingLove02



Puszi: Sarah

UtóiratWhere stories live. Discover now