ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΤΩ! ΟΧΙ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΔΕΡΝΕΙ, ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.
Ευχαριστώ, ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ! 😈
<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>
>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<Έκανα ένα μικρό βηματάκι προς τα πίσω που μου επιτρεπόταν από την απόσταση μου από τον σιδερένιο τοίχο και ακούμπησα τις παλάμες του, που τραβούσαν τα μάγουλα μου πιο κοντά στον ίδιο. Τον χάιδεψα μέχρι τους ώμους κι από 'κει στο λαιμό.
Ένιωθα πως τον χρειαζόμουν απεγνωσμένα. Είχα χάσει κάθε επαφή μαζί του κι αυτό που κόστιζε αρκετά τώρα. Δεν ήταν, όμως, το ναρκωτικό μου. Δεν ένιωθα πολύ ωραία όταν ήμασταν μαζί. Πάντα, όλα πήγαιναν στραβά, μέχρι να μην αντέξουμε.
Τα χέρια του κινήθηκαν αργά προς τη μέση μου και ταυτόχρονα το κεφάλι του απομακρύνθηκε από το δικό μου. Πάτησε ένα κουμπάκι και ξαφνικά σταματήσαμε.
Αχ, αυτό το ανσασέρ.
《Τι κάνεις;》αναφώνησα λίγο περισσότερο ξεψυχισμένα, αλλά τον ήθελα. Τον ήθελα πάρα πολύ τώρα. Κοίταξα στιγμιαία τον εαυτό μου στον καθρέφτη και μετά γύρισα πάλι στον Chris, φτιάχνοντας λίγο τα ανακατεμένα μαλλιά μου.
《Σε θέλω. Πολύ》απάντησε και έσπρωξε το σώμα του πάνω μου. Άφησα ελεύθερο ένα αγκομαχητό από το τη ξαφνική στενή επαφή και, σφίγγοντας τα μάγουλα του μέσα στις παλάμες μου, τον τράβηξα πάνω μου. Άρχισα να τον φιλάω βίαια και ακανόνιστα, κάνοντας τον να πιάσει τα χέρια μου και να τα κρατήσει πάνω από το κεφάλι μου. Πήρε τον έλεγχο, γυρνώντας σε σαν εξίσου δυνατό φιλί. Πιάνοντας τους δύο μου καρπούς στη μία χούφτα, κατέβασε το χέρι του και το έβαλε γύρω από τη μέση μου, κολλώντας το μπερδεμένο μου στομάχι με το γυμνασμένο δικό του. Ένιωσα μία ενόχληση σε ένα συγκεκριμένο μέρος και μούγκρισα όταν βρήκα το κουράγιο να σκεφτώ τι είναι. Έσπρωξα το σώμα μου πιο κοντά στο δικό του και τρίφτηκα έντονα πάνω του. Η παλάμη του κατέβηκε πιο κάτω, χουφτώνοντας το μπούτι μου και με χάιδεψε μέχρι τη μέση, ανεβάζοντας και το κοντό μου φόρεμα. Βόγγηξα μέσα από το φιλί μας, όταν εκείνος έβαλε ατσούμπαλα το χέρι του μέσα από το εσώρουχο μου. Άρχισε να με χαϊδεύει βασανιστικά αργά εκεί κάτω κι εγώ δεν άντεξα άλλο. Έριξα το κεφάλι μου πίσω και άφησα ένα αγκομαχητό.
Έσφιξα την μπλούζα του και τράβηξα πίσω τους γοφούς μου. Εκείνος απομακρύνθηκε ελαφρώς, γελώντας και πάτησε το κουμπί, ώστε το αναστείλει να συνεχίσει να κατεβαίνει.
YOU ARE READING
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...