Bu yazı bir zümreye ithafendir. Bununla beraber tüm muminler buradan kendilerine bir nasihat çıkarırlar diye umuyorum. Allah subhanahu bu kız kardeşimden razı olsun ve onun mektubunu sizlere faydalı kılsın. ( Allahumma Amin )Essalamu Aleykum ve Rahmatullah ve Berakatu
Bacılarım, ben 20 yaşında iman etmiş sonra hicret etmiş evli bir kız kardeşinizim.
Size buradan bir kaç haber vermek için yazıyorum, bu kanalı kuran bacımla konuşurken ona anlatırken bunları bana dediki '' eğer siz burda olsaydınız bizim aramızdaki bacıları ıslah etmekten müşriklerle savaşmaya fırsat bulamazdınız ''şimdi size ona anlattığım, kocamdan ve kendi gözlerimle şahit olduğum şeyleri anlatacağım. Bunları onun anlatmasını istedim ama benim 1. ağızdan anlatmamın daha doğru olacağını söyledi.
Geçenlerde bir kardeşimle Rakkada da yeni evlenen bir bacıma ziyarete gidiyorduk eşlerimizle. Önden erkekler arkadan biz iki bacı yürüyorduk. Rakka öyle bir haldeki.. Yıktılar güzelim şehrimizi. Yürüken hep yolda taşlar falan vardı ayağım takılıyordu. Bende gözümün tekini açtım, niqablıyım ve gözlerim örtülüydü, düşmeyim diye gözümün tekini açtım ilerliyoruz, ilerden hisbe durdurdu bizi hemen tek gözümüde indirdim, bana arapça olarak nur 31 i okuyordu ki kocalarımız geldi yanımıza ;
- '' akhi hayırdır ne oldu bizim eşler bunlar problem ney ? ''
- ''subhanallah akhi uzaktan ışık vuruyordu bunun gözünün teki açıktı, örtsün inşallah söyle ''Kocalarımız aynı anda dediki hanginizdi bu ?
Ben de utanarak dedimki 'bendim'
Kocam hisbe'ye döndü dediki akhi bir daha yanlız yürütmeyeceğim, böyle bir şey de olmayacak.
Sonra bacım kendi kocasının yanına bende kendi kocamın yanına geçtim yürüyoruz, kocam nasihat etti bana; '' eğer sen gözünün tekini açarsan sonra seni görenler de tekini açar, sonra birisi 2 gözünü açar başkalarıda 2 gözünü açar, sonra birileri kaşlarını açar onu görenlerde yapar sonra yüzler açılır sonra yüzler utanır.. Bunu yapma inşallah bir daha olurmu ''
Ben o an hem mahçup olmuştum hem de mutlu.. O hisbeden Allah razı olsun ki geldi emri bil maruf nehyi münker yaptı. Burada durumlar böyle. Böyle hassas Allahın orduları ve böyle kıskanç.. Elhamdulillah
Kocam anlatıyor; geçenlerde bir ahi şehit olmuş, Allah onun şehadetini kabul etsin-, eşyalarını ne yapsak diye emiri istişare ederken kardeşlerle, telefonu varmış, demişler hesabı falan varsa kapatın, sonra bu ahiye facebooktan ınstagramdan msjlar geliyormuş, bu durumu görenlerde turkiyede olup da İslam Devletine sempatizan olan bacılar yazıyormuş. orda insanların yazdıklarını tartışırken bir ahi demiş bunlar cahil, biri de demişki bunlar bizden değil, velhasıl burada müslümanlar bir anlaşmazlığa düştüklerinde hemen kadıya gelirler bize şu işi anlat diye, gelmişler kadıya anlatmışlar.
Kadı demişki hanımlarınız varsa onlarıda çağırın. Bunlar şaşırmış hanımlarını getirmişler. ( meğersem hanımlarda bunu duysun ibret alsın diye.. )
Bak ukhty vallahi sahabe dönemi gibi hadise..
kadı sormuş ahilere, '' hanımlarınız burada erkeklerle konuşsa ne yaparsınız '' ahiler demişki '' sana kadar gelmeyiz başlarını vururuz ! '' hanımlara sormuş kadı ; kocalarınız böyle birşey yapsa ne yaparsınız; '' sana geliriz ve hakkımızı isteriz '' aynılarını internette konuşma için sormuşlar ve aynı cevapları vermişler. sonra kadı demişki ;
Bu devleti seven bir mumin kız mahremi olmayan erkeklerle konuşmaz. Bu ister burda olsun ister darul kufr de. Turkiyeden buraya kızlar geliyor onları ıslah edene kadar sakallarımız ağırıyor.. Devletimiz bu konuda nettir. Kim böyle yaparsa 20 cedeldir. Meydanda sopası atılır. İbret olur arkasından gelecek olanlara. Biz yeni ve büyümekte olan bir devletiz bunun önlemini merhamet ve sabr ile alamayız. Yoksa burası ifsad olur. Burdaki iffetli hanımlara da kötü örnek olurlar. Eğer bunu yapmazsak biz onları Allah ile korkutmazsak onlar bunu yapmaya devam ederek bunu meşru gibi gösterirler. Zaten artık gelecek olanlar iyice araştırılıyor, eğer ahlakında böyle tehlikeli bir gevşeklik olan varsa ister erkek olsun ister kadın farketmez kabul edilmiyor. Zaten hisbelerimiz iyi çalışıyor. Güvendiğimiz kardeşlerimize burdaki askerlerimiz danışıyor falanca var falancayı nasıl bilirsiniz ? onlar hayır ile anarsa kolaylık sağlanıyor. Ama en çok duyduğumuz şey bunlar sosyal medyadan kadın erkek konuşuyor denildiğinde korkuyoruz. Çünkü cehaletleri mazeret değil. Onlar zinaya yaklaştıracak bir yola meyil ediyorlar.Apaçık haram işliyorlar.Kadınlar ile erkekleri konuşmasını haklı gösterecek bir ayet bir hadis mi var ?
Kadınlar abi, kardeşim, ahi diye dostça, erkekler bacım ablam vs diye konuşuyor. Bunlar müşriklerle yaşaya yaşaya onlara çok benzemişler. Onları düzeltemiyoruz. Çünkü yaptıklarının haram olduğunu görmüyorlar. Bunun yüz kızartıcı bir suç olduğunu bilmiyorlar. Onlar iyi bilsinlerki buraya gelirlerse ve böyle yapmaya devam ederlerse onları biz ıslah ederiz, onları günahları ile bırakmayız, dünyada günahlarının bedelini Allahın kanunları rasulunun metotları ile öderler. Bu onlar için hayır olur.
Burada böyle bir hadise olursa; Meydanda sopalanırlar, bir daha yaparsa bir daha sopalanırlar ve bir daha yaparsa onlara denilirki senin müslümanların arasında yerin yok, burdan git, dilediğin yere gidebilirsin, seni düzeltemiyoruz madem senin burdaki kardeşlerimizi bozmaya hakkın da yok.
Vallahi kardeşler nicesi bu yüzden döndürülüyor.. Buraya ne zorlukla gelen kardeşler burdan bu sebeblerden gidiyorlar.. Sonrada devletimizi kötülüyorlar.. Kendi yaptıklarını anlatmıyorlar utancından.
İçki içen kişiyi dinden çıkarmıyor ya hani en başta bunda ısrar ne oluyor gelin hadise bakalım ;'' Kim ısrarla içki içerse dördüncü sefere kadar kamçılayın, sonra devam ederse öldürün.” Burada böyle. Allah ve resulu ne emrettiyse o oluyor.
Eğer devletimizi sevdiğini söyleyen biri varsa ona iyi bakın erkeklerle konuşan bir kadınsa o şüphesiz yalancıdır, kadınlarla konuşan bir erkek varsa o şüphesiz bir yalancıdır. bu devletimizin şiarlarındandır, bu konuda asla gevşeklik göstermez, bu devleti sevip de bir ahi ile yorumlaşan, mesajlaşan bir kimse bilmiyorum ben. Sizlerin arasında varsa onları ayıklayın. Aranızdan çıkartın. Bizim izzetimizi iffetimizi koruyun. Biz o hafif ahlaklı kızlardan değiliz bi iznillah. Sizin bu devletinizde nefsine hakim olamayan kızlarla konuşacak kadar basit adamlarla kurulmadı.
Vallahi o münafık adamların kadınları sevdiği kadar bizim kocalarımız ölümü seviyor. Bizler o kızlar için her gün kocalarımızı savaşa yolluyoruz, bunun içinmi ? Bizler Turkiyeye gelmek için sabırsızlanıyoruz bu kız ve erkekler içinmi ? Allah için, aranızdakileri ayıklayın. Biz gelmeden oradaki kardeşleri uyarın, yoksa ilk önce onlardan başlayacağız! Kendi kocalarımızı kendi bacılarımızdan korumamız gerekirse iyi bilsinlerki bunu çok iyi bir şekilde yaparız! Eskiden insanlar haya ederdide günahlarından mesajlaşırdı şimdi gözlerimize gözlerimize sokuyorlar okuyoruz bunları sizin polisleriniz istihbaratçılarınızda okuyor, bize nasıl güldürürsünüz onları siz ? Bunun içinmi her gün acaba kocamız eve dönermi diye bekliyoruz.. Ben üç gündür nikabımı çıkarmıyorum üzerimden eve bomba düşerde zelil olmayım, ahiler beni enkazdan çıkarırda görmesinler diye.. Hem kendim hem de mumin kardeşlerim için. Sizleri rezil etmeyim diye. Kardeşler benim cesedimi çıkarırken mahrem yerlerimi görür de onların hanımları benden razı olmaz diye.
Siz neyin mücadelesini güdüyorsunuz orada ? Kadın erkek bir arada ne yaptığınızı sanıyorsunuz?Ey muvahhideler siz ÖSO'ya köpek esadın Şebbihalarına mensub iseniz kadın-erkek konuşmaya devam edin biz gelinceye kadar! Yok İslam Devletinin kızları iseniz ozaman bunu ispatlayın, çünkü biz size şüphe ile bakıyoruz!
Benim diyeceklerim bunlardır. Bu burdaki tüm kardeşlerinizin kararı ve uygulamasıdır. Ya bizi sevmeyin, bizi kirletmeyin, adımızı lekelemeyin, hesaplarınızı kendi adlarınızla şahsi olarak kullanın, ya da bizim arslanlarımızın resimlerinin altında zina eder gibi- bacım-ahi bilmem ne yazmayın! Sizin bu günahdaki cesur tavırlarınız oranın kanunlarına göre meşrudur buranın kanunlarında sizi yakalar ve meydana asar sopalarız!
Bir arkadaşımdan duymuştum, hanımı twıtter de erkeklerle konuşuyormuş, konuştuğunda size göre bişey de yok yani size göre normal ya bunlar, hanımı sopalamış kocası meydanda, sonra utancından ameliyye'ye çıkmış.. O ahiye yaşattığı ızdırabı düşünün. Hiç mi öğüt almazsınız?
"Mahvolan apaçık bir delilden ötürü mahvolsun, yaşayan da apaçık bir delilden ötürü yaşasın." (Enfal: 42)
Size bunları ulaştırmama vesile olan alemlerin Rabbine hamd olsun!
Selam yiğit bacılarıma ve ırzlarını koruyanlara olsun!
Vallahi sizler için geleceğiz, sizleri içinizdeki münafıklardan ve halkı zalim olan o beldeden çıkarmak için geleceğiz!
Esselamu Aleykumbacınız...
#UzakDiyarlardanMektup
ŞİMDİ OKUDUĞUN
muvahhide
ChickLit📍Bu yazıyı Tabqa'dan bir kız kardeşimiz sizlere iletmem için gönderdi