Beşiktaşlıysan kendinle gurur duyuyorsundur. Birkere hayata 1-0 önden başlamışsındır şanslısındır. En azından en büyük "AŞK"ı tatmışsındır. Umutlusundur en başından. Bin bir zorluğa rağmen herşeyi unutup siktir et her şeyi Biz evet hatta sen Beşiktaşlısın olum düşünsene Beşiktaşlısın sen siyah beyaz bir dünyan var ölümüne tutacağın destekleyeceğin bir takım. Sevinçten boğazın kısılana kadar bağracağın konu Beşiktaş olunca hiçbirşeyi umursamayacağın... Bazen de... Gözyaşlarına hakim olamayacağın. O gözyaşların herşeyin birikimidir aslında sevincin özlemin hasretin aşkın belkide bazen üzüntünün... Ama sen evet sen Süleyman Sebanın evladısın... Binbir zorluk çekerek geldik buralara belkide bu bizim Şampiyonluk öykümüz olacak 5 yıl önceki feda dönemi bizle dalga geçen milyonlarca şerefsizler... Evet işte Beşiktaş'la uğraşanın çocuğu olmaz. evet son 3 maç belkide o kupa gelecek en büyük başarılar bizim olacak, o gün yaşadığın gördüğün en güzeli sevinci yaşayacaksın. 3. Yıldız göğsümüzdeki Türk Bayraklı armanın üzerine gelecek ve sen o gün 3. Yıldızı taktığın için değil etrafına baktığında sevinçten ağlayan gururlanan insanları gördüğün için mutlu olacaksın. hayatın anlamının mutluluğunu göreceksin atkına sıkıca sarılacaksın yukarıya doğru bakıp gülümseyerek "iyiki Beşiktaşlıyım !"diyeceksin simsiyah gecelerinde bembeyaz umudun olan takımın şampiyonluğunu göreceksin boğazın düğümlenecek en azından birileri yukarı bakıp "Baba evlatların şerefiyle oynayıp hakkıyla kazandı diyecek "
Baba biz emanetine dikkat ediyoruz. sende bizim gönderdiğimiz emanetlere iyi bak olur mu? Optik Başkan'a, Vedat Okyar'a, Tunç Uncu'ya Baba Hakkı'ya....
Özledik babam. sen olsaydın burda başardık çocuklar !deseydik kalbimizdeki sevgiyi en güzel sen görecektin. yapıyoruz baba söylediğin herşeyi dikkate alıyoruz. umudumuzu kaybetmiyoru ya, bazen özlüyoru seni. hani görüyorsun demi bizi gururlanıyorsun bizle, evlatlarınla, baba güneşli günler yakın bu yolun sonu şampiyonluk türküleri söylemeye çıkıyor..."Sen Şampiyon Olacaksın Beşiktaşım" Yıldız'a, Ay'a, Güneş'e Şampiyon Beşiktaş Yazdıracağız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beşiktaşlılar'ın Aşk sesi
Teen FictionBir Beşiktaş sevdalısı biri neler düşünüyordur sizce? Neler hissediyordur? Beşiktaş onun için ne ifade ediyordur? Gelin hep birlikte benimle birlikte öğrenin benim hislerimi düşündüklerimi görün ve sizde benim duygularını hissederek anı yaşayın