Fitko

1.3K 83 7
                                    

Dojely jsme před fitko a vylezli ven.Rose se někam rozešla jenomže šla špatně.

"Rose jde se tamhle," zasmála jsem se.Otočila se na mě, mykla rameny a šla ke vchodu.Podívala jsem se na Jusina ,který koukal na mě ,ale když jsem se na něj podívala já odvrátil pohled a vydal se ke vchodu.Zakroutila jsem hlavou a šla za ním. Došly jsme na recepcy kde byl Daniel.Známe se spolu , no jaksi sem s ním jeden měsíc "Chodila". Vybavily jsme si klíčky od skřínek a šly do šaten.

"Do čeho se mám převlíct ,když tu nemám oblečení?" zeptala se mě Rose.zasmála jsem se. 

"Se nepřevlíkej jen si sundej tu mikinu a sepni si vlasy,"mrkla jsem na ní a otevřela jsme svoji skřínku.Dala jsem si do ní mikinu(neuším jestli si jí předtím brala).Skřínku jsem zavřela a počkala jsme na Rose.Pak jsme šly do vnitř. 

"Kde je Justin?" uchechtla jsme se.myslela jsem ,že má Jacka. "Nevím ,ale řekla bych ,že má trénink protože boxuje," řekla jsem a šla na běžící pás.Zapla jsem ho na rychlo chůzy. "Jak se to zapíná?" 

"No ty jsi kráva.Chceš jít do fitka a ani nevíš jak se s tím dělá.Že jsi sem šla jen krst Justina?" zapla jsme jí ho a zakroutila hlavou. Protožila očima a začala chodit.

"Chci se skamarádit," vyprskla hnusně. Protočila jsem očima. Ona se chtěla skamarádit. 

"Za dvě hodiny u auta jinak jdete pešky," přišel Justin.Podívala jsme se na něj a sjela jsem si ho pohledem.Dobře mohl si vzít tričko.A dobře byl sexy ,ale to nemění nic na tom ,že si to tričko mohl vzít. 

"Hm," zabručela jsem a začala koukat před sebe. 

----------------------------------------------------------------------

Zase kratší ,ale snažím se ,když mám čas něco napsal ,ale toho času vážně moc není.Už jen necelí měsíc a uzavírají se známky a já si to všechno potřebuji dohnat.Doufám ,že vy se máte fajn a že se na mě nezlobíte ,že vydávám nepravidelně podlouhé době a ještě krátká časti. :(

-Xoxo Týna

CRIMINAL II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat