Αφού χτύπησε το κουδούνι για να μπούμε μέσα όλη η δευτέρα λυκείου άρχισε να συγκεντρώνεται στο αμφιθέατρο!
Αμφιθέατρο τώρα?
Έτσι το λέμε για να παρηγορούμε τους εαυτούς μας!
Ένας τεράστιος χώρος με μια πίστα είναι που χρησιμεύει και ως γυμναστήριο το χειμώνα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα!
Καθώς μπαίναμε σιγά σιγά ευτυχισμένοι κι όλας που θα χάναμε φυσική!!!
Ναι παιδιά θεωρητική είμαι υπάρχει πρόβλημα τέλεις παίξουμε ξύλο??
Η φυσική είναι πιο δύσκολη κι από τα κινέζινα!
Ξέφυγες!!!!
Οκ φωνούλα το κατάλαβα χαλάρωσε την πέτσα σου!
Ακούσαμε κάποιον να φωνάζει:
-κορίτσια!!!
Ήταν η Ειρήνη από το Α5' θεόμουρλη κοπέλα και έχει τρέλα με τη σκηνοθεσία, οπότε όπως καταλαβαίνετε έχει τρελαθεί από τη χαρά της! Κυκλοφορεί με ένα χαμόγελο σαν του joker!
Πραγματικά έχω φρικάρει!
-λοιπόν αγάπες ακούστε έψαξα για τον υποτιθέμενο "σκηνοθέτη" και δεν είναι καθόλου υποτειθέμενος! αναφώνησε τρισευτυχισμένη
-είναι κάτοχος ενός όσκαρ, δυο χρυσών φοινίκων και δυο χρυσών άρκτων!!! είπε χειροκροτώντας κάνοντας όσους ήταν στην αίθουσα να γυρίσουν και να μας κοιτάξουν!
-μισό -κάνει η Στεφη- τι εννοείς χρυσοί φοίνικες έβαψαν έναν από τη θάλασσα και του τον φέραν?
-παιδιά βγάλτε ομπρέλες η Στεφη πετάει κοτσάνες, έμενα με πήρε μια στο μάτι!είπα πιάνοντας δήθεν το χτυπημένο μάτι μου!
-καλά μιλάμε είσαι τελείως αδαής!!!!! Χρυσός φοίνικας είναι το βραβείο για την καλύτερη ταινία στα βραβεία των Καννων!!! Είπε η Ειρήνη με ένα επικό facepalm!
-αααααα
-βββββ
-Πέρσα μη με ειρωνεύεσαι! είπε θυμωμένη η Στεφη.
-εεε μα δε φταίω εγώ αφού αυτά που πετάς είναι διαμάντια ηλιθιότητας!!! Λες άμα τα μαζέψουμε να πιάσουν τίποτα???
-μμμ κρυάδες! Είπε βγάζοντας έξω τη γλώσσα!
-αααα και κάτι ακόμα!!
-Ωχ είπαμε συγχρονισμένα εγώ και η Ειρήνη!
-τι είναι η Χρυσή Άρκτος!
-Παναγία μου που έμπλεξα?? είπε με σηκωμένα τα χέρια στο θεό!
-χρυσή άρκτος ανίδεο πλάσμα είναι το βραβείο για τον καλύτερο σκηνοθέτη στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου στο Βερολίνο! Μα καλά τίποτα δεν ξέρεις?
Αναφώνησε-εεεε ναι καλέ τίποτα δεν ξέρεις βρε Στεφη κοίτα έμενα πόσο σοβαρή κι έξυπνη είμαι! Είπε με κοροϊδευτικό τόνο η Λυδία που μόλις είχε μπει στην αίθουσα ειρωνευόμενη την Ειρήνη
-μμμ και τι προτείνεις δηλαδή να είμαστε σαν εσένα??? Έκανε σταυρώνοντας τα χέρια κάτω από το στήθος
-φυσικά και ναι!!!- είπε πετώντας το μαλλί της σαν ντίβα- τι μου λείπει έξυπνη ,όμορφη και προπάντων σοβαρή
- ναι προπάντων αυτό! Γιατί όπως κάθε σοβαρός άνθρωπος στα πάρτη αρπάζει μια μπανάνα από την φρουτιέρα κι αρχίζει να φωνάζει στον οικοδεσπότη! " Νικολάκη θα ρθεις θα κάνουμε μπανάνα" έκανε κοροϊδευτικά κουνώντας δεξιά κι αριστερά τα χέρια της!
Η Λυδία είχε γίνει κατακόκκινη, ενώ η Ειρήνη είχε ένα βλέμμα νικήτριας!
Ευτυχώς μπήκε μέσα τότε η κολλητής της και την πήρε να κάτσουν, αλλιώς η Λυδία θα την ξεμάλλιαζε!
-μμμμμ τα νεύρα μου με αυτό το παλιοτσόκαρο! Ωρυόταν η Λυδία
-έλα ηρέμησε έρχεται ο "σκηνοθέτης"! έκανα κοροϊδεύτηκα, αλλά δεν γέλασε
-άσε με κι εσύ πάω στο μπάνιο! είπε μαζί με διάφορα κοσμητικά επίθετα!
-έλα άστην να ηρεμήσει πάμε να κάτσουμε με παρότρυνε η Στεφη!
Ευτυχώς για εκείνη, δυστυχώς για εμένα οι μόνες άδειες θέσεις -που είμαι σίγουρη ότι ήταν επίτηδες άδειες- ήταν δίπλα στον Σωτήρη και τον Ανδρέα!!!
Άρε Στεφη, κοπέλα μου τι κόλλημα κι αυτό! Σκέφτηκα κι κάθισα αφήνοντας το ζευγαράκι της Αγίας Παρασκευής να σαλιαρίζει!!!
Τέλεια (να σημειωθεί στα πρακτικά η ειρωνεία παρακαλώ!)
Άιντε να δούμε τι θα δούμε με αυτό το " ντοκιμαντέρ"!
Καθίσαμε όλοι. Τα φώτα χαμήλωσαν και φώτιζαν μόνο τη σκηνή.
Χειροκροτήσαμε δυνατά......και τότε εμφανίστηκε αυτός!😂😂😂😂😂😂
Γεια παιδια τι κανετε?
Καλα?..
Πως πανε οι εξετασεις σας?
Εγω ετσι κι ετσι!
Τελος παντων!
Δεν εγινε τιποτα το ιδιαιτερο σημερα! Αλλα ουτε θα γινει ποτε!
Το βιβλιο δεν εχει καποια ιδιαιτερη πλοκη απλα εχεις ως στοχο να διασκεδαση και να ταυτισει τις καταστασεις που ζουν οι πρωταγωνιστες με τις δικες σας!
Μιας και ειναι βγαλμενες απο την καθημερινη ζωη!Επαναλαμβανω αν θελετε ρωτατε ή προτείνετε το οτιδηποτε!!!
Φιλακια
💋💋💋💋💋💋
YOU ARE READING
A High School Movie✔
HumorΜπαίνω μέσα με στυλ ντίβας..... Οι καινούργιες κόκκινες γόβες μου χτυπάν το δάπεδο.....μαγνητίζω τα βλέμματα ακούω κάποιον να με φωνάζει... Κατ.... -ωω έλα τώρα!!! -ρε πουλάκι μου τι είπαμε??? Σε σχολείο πας όχι στα μπουζούκια! -οκ director το χω! ...