26. Bölüm: #Bar#

1.2K 78 26
                                    

Multi; Kitabın Karizmatikleri😘😍😘😍

Keyifli okumalar📖📖📖

Günay telaşla salona girdi. "Hande hanım...." dedi handenin ismini duymamla hızla masadan kalktım. "Ne oldu?" diye sordum Günaya. "Şu an dışarda ve hiç iyi görünmüyor. " dediğinde hızla salondan çıktım. Kapıya vardığımda handeyi görmemle şok olmuştum. Ona ne olmuştu? Saçları birbirine girmiş, gözleri ağlamaktan morarmıştı. Makyajı ağladığı için akmıştı. Hızla yanına gittim ve ona sarıldım.

"Ne oldu sana böyle?" dediğimde hıçkırarak ağlıyordu. "Uğur...."dedi hıçkırıklarının arasında.

Uğura ne olmuştu?

"Ne oldu uğura?" dedim. Bana daha çok sıkı sarıldı. "Tamam hadi yukarı çıkalım. "Dedim. Ve koluna girip yavaşça yukarı çıkardım. Odanın kapısını açtım ve içeri girdik. Yatağa oturttum.

"Sen bir duş al. Ben sana birşeyler veririm. Sonra anlatırsın. " dediğimde başını salladı ve banyoya girdi. Bende dolaptan üzerine giyebileceği eşofman çıkardım. Kapının tıklatılmasıyla abim içeri girdi. "Ne olmuş?" dedi o da tedirgin olmuştu. "Bilmiyorum. Birazdan ögreneceğim. " dediğimde anlayışla başını salladı. "Tamam ben aşağıdayım bir şey olursa haber ver. " dediğinde abimin yanına gidip sarıldım. "İyi ki yanımdasın. " dediğimde saçlarımı öpüp geri çekildi. "Sende. " dedi. En azından böyle demişti. Gülümsedim. Kapıyı kapatıp gitti.

Hande duştan çıkmıştı şimdi bacağıma kafasını koymuştu ve ağlıyordu. "Anlatmak ister misin? " dediğimde başını salladı. "Biz uğurla... Bir cafede... Oturuyorduk... Çok güzeldi.. Sonra yan... Masadaki bir kız.... Geldi.... Gözlerimin önünde..  Uğuru öptü... Hemde dudağından..  Benim sevgilimi .... Benim yanımda.... Öpüyordu ..... Başta şaşırdım... Sonra kalkıp kızı iyi dövdüm... Sonra kız Uğura... Dedi ki .... Dün gece çok güzeldi... Tekrarlayalım.... Dedi. ... Uğur inkar bile.... Etmedi... Anlayacağın bana boynuzu. ... Takmış bile..... Kalktım masadan bende..  Uğurda peşimden geliyordu...  Neymiş çok sarhoşmuş .... O yüzden yoksa.... Bana böyle yapmazmış....  Rüya ben ne yapayım şimdi söyle??" hıçkıra hıçkıra anlatmıştı zaten. Saçlarını okşadım. "Şşhh tamam ona bunu göstereceğiz. Şimdi biraz uyu istersen. " dediğimde kafasını kaldırdı. "Hayır. Uyumak istemiyorum. Kafamı dağıt Rüya. " dedi sonra biraz düşündü. "Ateşten uzak duruyor musun ?" dedi. Ateş deyince sinirlerim tepeme geldi. Bana değil o Çakma Sarışına inanmıştı ya.

Baştan sona olan herşeyi anlattım. Çoğu yerde Ceydaya küfür ediyordu. Ama Ateşin ona inanmadığını düşünüyordu. Ben bazen handeyi anlayamıyordum. Bazen Ateşi seviyor haklı buluyor - Şu an olduğu gibi- bazen de ondan uzak durmamı söylüyor. Kafamı karıştırıyordu bu kız benim. "İşte böyle. " dediğimde gülümsedi. "Kader ortağı olduk. Bende nezarette kalmıştım senin yüzünden. " dediğinde güldüm. Evet Ateş beni bulmak için yapmıştı. Peki neden bana inanmamıştı? Başıma ağrı girmişti. "Biraz uyuyalım. " dedim. Ve kendimi yatağa attım. Hande yanıma yattı. Tam uyuacaktım ki? Telefonun çalmasıyla uykum yarıda kalmıştı. Telefonu elime alıp arayana baktım Anıl arıyordu. Evet onu ne zamandır görmüyordum. Hemen açtım.

"Merhaba. "
"Merhaba. "
"Naber. " dediğinde handeye döndüğümde  O kim  bakışları atıyordu. Ağzımı oyantarak Anıl dediğimde tek kaşını kaldırdı Niye aradı der gibi. Bilmiyorum dedim ağzımı oynatarak.
"İydir senden?"
"İyim. Ben diyecektim ki yarın akşam boş musunuz?" dediğinde hande çoktan kulağını telefona yaklaştırmıştı ve ne dediğini duymuştu. Bu yüzden Boş olduğumuzu söyle dedi.
"Evet boşuz. "
"Süper. Yarın bara gidiyoruz. Ben gelip sizi alıyorum. " dedi ve kapattı. Bu neydi şimdi?

DÜŞMANIN KARDEŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin