In love with stars ♥

49 2 1
                                    

   Bună ... Eu sunt Carla , am 16 ani și sunt din Beverly Hills , dar de curând m-am mutat în Los Angeles , un oraș plin de viață și de distracție ... Din păcate îmi văd în fiecare zi părinții certându-se și aud non-stop țipete și urlete în casă , iar relația lor de soț-soție nu cred că o să mai dureze mult , și , deși o spun cu părere de rău , cred că o să divorțeze ..

   Toată cearta asta a pornit de la tata care , normal trebuia să fie acum în închisoare pentru că a omorât un copil ... A intrat într-o depresie iar judecătorul a hotărât să-l trimită la spitalul de boli psihice pentru că o luase razna ... Anyway , tata a întâlnit un doctor acolo , un bun prieten de-al lui care l-a scos de acolo și l-a adus acasă . De atunci locuiește cu noi și o bate des pe mama , care aproape în fiecare zi stă ore în șir să-și acopere cu produse de machiaj cicatricile și vânătăile făcute de tata . 

     Câteodată mi-e teamă să adorm , ca să nu-i facă ceva mamei pentru că o tot amenință în ultimul timp că o s-o omoare . O să vă întrebați acum de ce nu depunem plângere la poliție . Ei bine , și aici există o explicație . Am depus zeci de plângeri la poliție , însă de fiecare dată când veneau polițiștii pentru percheziții tata se comporta normal , plus că avea actele de ieșire din spital legale . Nu știu cum a făcut rost de acele acte , având în vedere că el a ieșit ilegal din spital , însă asta nu o să mai rămână un mister , pentru că sunt decisă să aflu . 

     Este o dimineață de luni , una ploioasă , iar tot ce vreau să fac este să stau în pat , să uit de tot și de toate și să nu-mi mai pese de nimic . Însă , cu toate astea , trebuie să merg la școală . Mă ridic cu greu din pat și pășesc încet pe podeaua veche care scârțâie la orice pas ca să nu-l trezesc pe tata pentru că nu vreau să înceapă iar scandalul . Mă îmbrac și mă machiez , apoi cobor la parter să iau micul dejun . Apoi am plecat sper școală . Ajunsă la școală , mă pregăteam de prima oră și îmi luam caietele din dulap , când am văzut un băiat trecând pe lângă mine . Era special . Avea ochii verzi , părul creț și de culoare castanie , era superb și îmi părea cunoscut . Tocmai a apărut Jessie , prietena mea cea mai bună . 

Eu : Heiii . 

Jessie : Heii . L-ai văzut pe tipul ăla super-sexy ? 

Eu : Vorbești de tipul ăla cu păr creț ? 

Jessie : Da . Știi cine e ? 

Eu : Nu . Zi-mi tu . 

Jessie : E Harry Styles ! 

Eu : Poftim ? Nu pot să cred ! Harry din 1D ? 

Jessie : Daaa . Și e și Louis cu el . 

Eu : Poftim ???

Jessie : Daa . Dar ca să știi , Louis e al meeeu . ♥

Eu : Ok , mie oricum îmi place mai mult de Harry . 

Jessie : Awwww , ce bine ne înțelegem noi . 

Eu : Știi că te iubesc . :))

Deodată apare Harry . Și zice : 

Harry : ....

Va urma ... Sper să vă placă ...E prima parte ... Știu că nu e foarte frumoasă , dar e primul capitol și nu am prea avut inspirație . 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 09, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

In love with stars ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum