Evet,herkez gibi bende çevremdekiler tarafından yargılanan bir Belieberım.Ve bu sonuna kadarda böyle kalacağına eminim.Asıl konu konsere gidememem.Merve Aymak.Çoğunuz tanıyosunuzdur zaten.Onun ne zorluklarla gittiğini biliyorum.Ona o hattı vermeyen kızıda...Verseydi belkide bu kadar zorlukları çekmeden gidecekti o konsere.Merve'nin anlattığı o zorlukları okurken hep ağlarım.Benim konsere gitmememin tek sebebi ailemin izin vermesi para felan onlara göre sıkıntı değil.Justin'i sevmyiolar ondan vazgeçmemi,poster asmamı,dinlememi,Belieberlarla konuşmamı istemiyorlar.Justin için o kadar parayı veremezlermiş.Sonunu sürekli derslere bağlıyolar,Ortalamam 95 in üstünde olması gerekiyomuş.Ben bunu yapmaya çalışıyorum.Çalıştımda zaten telefonumu bilgisayarımı herşeyi bıraktım.Ama ne oldu?Ortalamam 95 oldumu?Hayır.En çokta bu koydu işte.Geçen yıl konserin olduğu gün.Sadece ondan bi kaç ay önce Belieber olmuştum.Tek çarem ağlamak.Ağlayarak NEVER SAY NEVER diye sürekli bağrıyodum.Ailemin böyle tepkilerine artık dayanamamıştım.Çevremdeki arkadaşlarım dalga geçiyodu.Bir tane bile Belieber arkadaşım yoktu.Sonra sanal hayatıyla tanıştım.Herkez Belieberdı.Merve yi tanımam herşeyi değiştirmişti.Tabii tek Merve sayesinde değil.Dİğer sanaldaki arkadaşlarım sayesinde ben never say never ı believe i öğrendim,öğrettiniz.Benim şuan 1 yıldan fazla Belieber olamamı sağlayanda bu zaten.Mervenin o olayları haketmediğni biliyorum.Ben onu okuduktan sonra tekrar kendimle,Belieber olmamla gurur duydum.Ve ben onun sayesinde şimdi o konsere gitmeye İNANIYORUM , ASLA VE ASLA DEMİYORUM.İyiki varsın hayatımı değiştiren kız.