Izabella sosi in noua sa casa . Era un apartament de la etajul al II-lea , foarte bine intretinut , cu 2 camere . Bucataria era una destul de mica , insa pentru ea era perfecta . Peretii erau imbracati cu faianta alba , iar in colturi aveau desenata o floare rosie-visinie . Mobila era si ea toata in ton cu decorul , mobila rosie-visinie . Baia era foarte mare , era impracata in faianta neagra . Acesoriile specifice unei bai erau albe . Sufrageria era alba , imensa . Mobila din jurul ei era toata neagra . In bibilioteca plina ochi cu bibelouri se zari brusc o poza : era o poza din prima zi a ei de scoala , ea impreuna cu colegul ei de banca , micutul Dani . Atunci , izbucni in lacrimi .
- Printesa lui tati , ce ai patit ? o intreba tatal ei , pe un ton grijuliu .
- Nimic , tati . Sunt bine . ii spuse aceasta , care tocami isi asunsese larimile , stergandu-le cu maneca de la bluza ei cea roz .
Acesta pleca . Fata continua sa inspecteze casa . Ajunse si in camera ei , o camera pricum culoarea liliacului . Avea o priveliste excelenta de la balcon . Se vedea perfect scoala unde ea va invatata , de acum incolo , padurea linistita care parea sa-si doarma somnul adanc . Panga padure era un parc de joaca dotat cu cele necesare . Zari cativa copii . Se uita la ei prte de cateva minute bune , dupa care fuse intrerupta :
- Iza , daca vrei poti iesi si tu afara . Ar fi o idee bina , dupa cele intamplate . In acest mod iti poti face prieteni noi cu care sunt sigura ca te vei distra .
- Voi iesi maine , acum sunt prea obosita . raspunse ea incet .
- Cum doresti tu . Vino te rog sa mananci ceva nu ai mancat nimic toata ziua .
- Vin dupa tine . Fata se mai uita doua secunde de la balcon , dupa care se duse in bucatarie . Se aseza la masa , mii de ganduri o apasau . Se gandea cum va fi prima sa zi de scoala aici , cum vor reactiona colegii cei noi cand o vor vedea , daca vor rade de ea . Avea mintea blocata pe acest subiect .
ENJOY IT <3 !
CITEȘTI
DIFERENTE
RomanceDIFERENTE , este povestea unei tinere foarte frumoase , nascuta la tara . Mutata la oras intalneste un baiat de care se indragostese nebuneste . Acesta face parte dintru totul si cu totul alta lume . In ciuda aparentelor , acestia au ocazia sa isi v...