Γεια σας..ειναι η πρωτη φορα που γραφω στο wattpad οποτε..ελπιζω να σας αρεσει..
Μια μερα του καλοκαιριου..εγω μαζι με τις φιλες μου βγηκαμε βολτα στο κοντινο παρκο ..εκει μαζευοταν μια αλλη παρεα απο κοριτσια συνομηλικα μας αλλα κ αγορια που ηταν δυο τρια χρονια μεγαλυτεροι.(ολοι τους ηταν αρκετα εμφανισιμοι κ ειχαν μηχανες)κλασικα κακα αγορια....τελοσπαντων εγω με την κολλητη μου ερωτευτηκαμε 2 κολλητους απο εκει..ο ενας ο δικος μου ηταν ψηλος μελαχρινος με καστανα ματια κ υπεροχα μαλλια. Ακομη ειχε ενα υπεροχο χαμογελο που σε μαγνητιζε.αχχ κ ειχε μια πανεμορφη μηχανη την καλυτερη απο οσες υπηρχαν εκει.Ενω αντιθετως της φιλης μου αυτος που της αρεσε ηταν ψηλος ξανθος με γαλανα ματια κ ενα φανταστικο χαμογελο...Στην αρχη εγω και η κολλητη μου καθομασταν και τους κοιτουσαμε ομως μετα αρχισαν να μας κοιτανε και αυτοι..Επειτα απο λιγη ωρα πηραν τις μηχανες και αρχισαν να κανουν βολτες.ΗΤΑΝ ΤΟΣΟΟ ΥΠΕΡΟΧΟΙ!!!.Μετα απο λιγη ωρα ομως εφυγαν και εμεις στεναχωρηθηκαμε.Το επομενο πρωι συνεχεια τον σκεφτομουν αυτον με την μηχανη ομως δεν ηξερα ουτε πως τον ελεγαν ουτε απο που ηταν..ομως για ενα περιεργο λογο δεν μπορουσα να τον βγαλω απο το μυαλο μου αλλα ουτε και η κολλητη μου τον δικο της..
Το απογευμα ομως βγηκαμε πιο νωρις με την παρεα μου μηπως και τους συναντουσαμε..Αλλα τελικα εκεινη την μερα αυτος που μου αρεσε δεν εμφανιστηκε και ετσι απογοητευτηκα πολυ.Ομως της κολλητης μου εμφανιστηκε και εκεινη ηταν πολυ χαρουμενη.Μετα η κολλητη μου προσπαθησε να μου φτιαξει το κεφι λεγοντας χαζομαρες και τελικα το καταφερε...