Her zaman olduğu gibi saat 6 da kalktım kahvaltı yaptım.Saat 7 olmuştu ve servis beni almaya gelmişti.Her zamanki gibi arkadaşlarımla selamlaştım ve okulun yolunu tuttuk.Sonunda okula geldik dersleri çok seviyordum fakat okula her geldiğimde ve her gittiğimde"iyi dersler kızım :)" diyordu ben onu her düşündüğümde gözümde yaş geliyordu bugün okulun son günüydü ve ben daha çok gözümden yaş gelmesinden çok ağlamıştım diplomamı almıştım artık ben büyük ve kendi işini kendi görebilen biz kızdım
Eve servisle gittim evin kapısını sanırım açık unutmuştum.Eve gittiğim an "olamaz! olamaz!" diye bağırıyordum.Eve girdim Allah'a şükür eve kimse girmemişti.Fakat evde ayak izi görmüştüm.
O izi görünce gözlerim 2 kat büyümüştü tam servis gitmişti ki arkamda bir nefes hissettim tam arkamı dönecektim ki biri bana şırınga sokmuştu.Oracıkta bayıldım.
Ben kendimi bir odada buldum kendimi çok garip hissediyordum sanki saçlarım yok gözlerim yerinden çıkmış ve ellerimi daha hafif hissediyordum bir koltukta oturuyordum ayak bileğim ve bileğimde 190 yazıyordu acaba bu ne demekti? kendimi sorgulayıp duruyordum çok korkuyordum hep ağlıyordum içeriye 10 dakika sonra biri geldi ve bana su verdi ve şunları söyledi "Aramıza hoş geldin DENEK 190 190 dediği anda elime baktım demekki bu yüzden 190 yazıyordu.Ona birşeyler sormaya çalıştım fakat sesim çok cılız çıkıyordu.Nerdeyse hiç kimsenin duymayacağı şekilde o da birşeyler söylemek istediğimi anlamış olacakki "8 dakikaya turp gibi olursun" dedi.Fakat bunları derken bana gülüyordu.Bana bir ayna gösterdi bunun beni bayıltacağını anlamış olacakki aynada kendimi gördüm saçlarım beyaz-turuncu göz rengim ise sarıydı çok korktum ve bayıldım.Uyandığımda ise şu ses kulağımda yalnkılandı "10 dakika sonra herkes ders alanına!" bu sesten sonra içeri biri girdi...
YOU ARE READING
DENEK 190
Science FictionBen sadece normal bir insandım bu vahşi dünyada ne yapabilirdim...