X.

854 52 5
                                    

"Sakra Jamesi, nestresuj je a nech je alespoň v klidu najíst" vyjela jsem na Jamese, když u snídaně našemu týmu už po x-té opakoval taktiku a možná rizika zápasu. Dnes je pátek a za několik hodin začíná náš první letošní zápas.

Tomu kdo je v týmu, dnes odpadly všechny hodiny (děkuji ti velká McGonagallová!).

James je letos poprvé kapitánem a chce famfrpálový pohár prostě vyhrát. Tréninky byli nesnesitelné a nechutně často. Vždycky jsme se z hřiště plazili, jak jsme byli utahaní.

"Ale vždyť-" nestihl dopovědět, protože jsem mu zacpala pusu jeho nejoblíbenějším koláčem a zazubila jsem se. Celý tým po mě hodil děkovný pohled za to že už konečně zmlknul.

"To bylo zlý! Musíte přece znát taktiku!" rozčiloval se, když konečně dokousal poslední kousek koláče, který jsem do něj natlačila

"Už jsme ji slyšeli asi milionkrát!" zaskuhrala Rosie a všichni přitakávali.

"Dobře, ale jestli to při zápase zapomenete tak-" rezignoval a chtěl to doplnit výhružkou, ale do řeči mu skočil tentokrát Mathew.

"Tak to zapomeneme, no! Jsme skvělý tým a nějaká taktika nás nerozhodí! MY to dneska vyhrajeme."

"Fajn, věřím vám" usmál se nakonec James a my si oddechli.

___________________________

"A na hřiště vlétají i členové nebelvírského týmu!" nadšeně do mikrofonu komentoval nějaký Mrzimor.

"Potter! Scarf! Dyvoir! Ohland! Deat! Luft a Turner!!"

Obletěla jsem čestné kolečko a zahlédla na nebelvírské tribuně zrzavou hlavu. Vedle ní seděla ještě černovlasá a blonďatá hlava. Nadšeně mi mávaly a já se jen zazubila.

"Čekej porážku, Dyvoir!" zakřičel na mě Noah vznášející se několik stop nademnou.

"To spíš ty, Rookwoode!" oplatila jsem mu. Chtěl ještě něco říct, ale madam Hoochová odpískala začátek zápasu a vypustila míče. Pevně jsem stiskla svou pálku a kývla na Mathewa.

Zápas probíhal docela rychle. S Mattem jsme stříleli potlouky jeden za druhým a několikrát havraspárským vystřelili camrál z ruky. Havraspářští však taky nehráli zase tak špatně. Když James spatřil zlatonku, vedli jsme 110: 90. James samozřejmě perfektně chytil zlatonku a my vyhráli 260: 90.

___________________________

"Nebelvír! Nebelvír!" skandovala ten večer celá naše společenská místnost.

Jak se očakávalo, Poberti uspořádali na počest vítězství "menší" party.

Stalo se nemožné, ale na tuto párty jsem dovlekla i Lily a Daisy. Gratulujte mi!

Na sobě jsem měla vysoké pasové džíny a bílé tričko, které jsem měla zastrčené jen vepředu. Kolem pasu jsem si ještě obmotala červenou kostkovanou košili.

Holky mě sice přemlovaly, abych si vzala něco lepšího, ale naštěstí jsem to ukecala.

Ony byly daleko víc vymóděné.

Daisy měla na sobě černé šortky a košili, kterou měla zavázanou nad pupíkem. Vlasy měla lehce navlněné, oči kouřově nalíčené a na nohách měla páskové podpatky.

Charlotte na sobě měla úzké černé šaty s velkým výstřihem a přes to měla koženou bundu. Červené rty a rozvrkočený drdol ji jenom přidávali na přitažlivosti. No a boty zvolila vysoké kozačky.

Chloe and MaraudersKde žijí příběhy. Začni objevovat