•Strašidelný autobus•

95 5 2
                                    

Bol Piatok.Vonku svietilo slnko a my sme ako jediní museli sedieť v triede na šiestej hodine. Rozhodla som sa, že namiesto nudného počúvania napíšem mojej Bff Karin.
Lucy: Ja ti tak závidím. Ty tu nemusíš sedieť pätnásť minút pred koncom. :(
Karin: Doma je nuda. Možno by som radšej bola v škole. Síce asi ani nie.
L: Musím ísť. Huberová si ma všimla.  Musím zostať po škole. Super :/ .
K: Ok. Potom sa ozvi.;)
...
L: Už som tu. Ale nestihla som autobus. Budem musieť ísť peši. Fakt super deň.
K: Ale dávaj si pozor na Strašidelný autobus.
L: No určite. Si zo mňa len strieľaš.
K: Dobre, never. Ale ja som ho minulý týždeň videla.
L: Fakt? A ako potom vyzerá?
K: No... Mal rozbité zadné okno a vyzeral ako normálny školský autobus len bol špinavý. A nikto tam nesedel iba duchom neprítomný vodič.
L: Á fajn. Ide náhradný autobus.
K: Náhradný autobus?
L: Áno.
L: Je to divné.  Pozdravila som sa mu a on iba tak pozeral pred seba.
K: Povedz je tam niekto?
L: Áno.. Vodič a ja.
K: A je tam rozbité zadné okno?
L: Moment... PANEBOŽE!!!
K: Čo?
L: Sedím v Strašidelnom autobuse!
K: Dobre, hlavne kľud. Povedz kde ste  a kde odbočujete.
L: Prechádzame okolo nejakej starej továrne. Odbočujeme do ľava a teraz do prava.
K: Dobre. Polícia ťa už hľadá.
L: Práve sme prišli na nejaké parkovisko. Stoja tu aj ďalšie autobusy.
K: Vidíš tam niekoho?
L: Áno. Sú tam ďalšie deti.  Niektoré kričia o pomoca pár ich spí... no myslím, že spia.
L: Bojím sa.
               
                                   O mesiac neskôr

      Hľadá sa : Lucy Parkinsonová
     Volajte na : 094 163 524
         Odmena : 100 000 €

Ahojte. Toto je môj úplne prvý príbeh tak to berte tak,  že som v tom nová :) :D. Príbeh je dlhší ale môžte mi do komentárov napísať o celú verziu. Môžte mi poradiť čo sa vám nepáči a čo by som mohla zlepšiť.
•LilyHirk•

Strašidelné príbehyWhere stories live. Discover now