Vi leker nødt eller sandhet.
"Lexi!" Sier Louis.
"Hvor menge ganger har du hatt 'det'?"
Spør han.
"Jeg har ikke tellingen..." Sier jeg litt flau.
"HVA!!" roper alle guttene.
"Kjæresten, eller ex-kjæresten min er 16 og ville prøve det, så jeg gikk med på det for at han ikke skulle gjøre det med noen andre enn meg! Og alle de andre gangene så truet han med at han skulle gjøre det med en annen hvis jeg ikke gjorde det med han! Men Ok. Liam, hvem likte du best av Shannon og Danielle?" Spør jeg
"Danielle!" svarer han selvsikker.
"Niall, hvem er førsevalget ditt?" spør Liam.
"Av alle i hele verden?" Sier han for å drøye den. Han smiler. Han er så kjekk når han smiler!!
"Ja! Alle i hele verden." Sier Liam litt woodoo lignende. Det er litt creepy!
"Lexi!!" Sier han og ser på meg.
Jeg rødmer, jeg trodde ikke han ville synes at jeg er pen! Han er jo den kjekkeste i bandet etter min mening!
Vi lekte det en stund til men nå skulle vi se en film.
"Hvilken film vil dere se?" Spør jeg og holder frem 'Snow White and the Huntsman' og 'Toy Story 2'
"Toy Story!!" Roper Louis.
Alle sammen begynner å le, men Louis ser litt fortumlet ut. Vi setter på 'Toy Story'. Når klokken er 22:30 går vi å legger oss. Jeg skal jo tross alt på skolen imorgen så jeg må være uthvilt. Jeg får et eget rom. Vi skal jo bo her! Jeg fikk velge om jeg ville bo her eller hos mamma, så jeg valgte her! Jeg føler meg mer tilfreds med gutta, enn hos mamma og Mark.
*~Neste Dag~*
Vekkeklokken min ringer 09:00, og skolen starter 09:45. Jeg tar på meg en kort, lys ola shorts med litt hull foran på rumpa, en stor, langermet genser som slutter midt på magen som viser piercingen i navlen min og tatoveringen bak på korsryggen min som er to sorte vinger. På genseren står det i svarte bokstaver:
'CARPE DIEM' i Juicy Couture bokstaver (hvis du vet hvordan de ser ut) og den er hvit, jeg fluffet opp håret så det set litt stort ut og setter et par 'ray bands' i håret. Så sminker jeg meg med litt brunkrem, øyenskygge, eyeliner, maskara, glinsende lipgloss og litt lett rouge.
'Perfekt' tenker jeg.
Jeg går ned å lager meg en capuccino og tar et rødt eple. Så kommer Liam og Niall inn. Begge plystrer. Og jeg rødmer, men det synes ikke gjennom brunkremen. Fjo!! Jeg rødmer jo hele tiden!
Jeg går for å pusse tenner og tar frem Louis Vitton vesken min putter oppi IPhonen, øreplugger, lipgloss, tyggis, et rødt eple og lommebok. Jeg dobbelt og trippelt sjekker meg i speilet og går ned.
"Hvem kjører meg?" Spør jeg
"Jeg kan godt!" Sier Niall
Liam går opp.
"Jeg kjører selv assa og jeg har et sertfikat som jeg laget da jeg var 13, men jeg kan ikke veien!" Sier jeg
"Jeg kan kjøre deg for å være sikker på at du ikke dør!"
"Eller for å ha en grunn til å være med meg?" Spør jeg
Han rødmer.
"Begge deler!" Sier han
Klokken er 09:35 og det er 10 min til skolen starter. Jeg gru-gleder meg. Vi setter oss i bilen og begynner å kjøre. det tar ca 10 min å komme dit men det gjør vel ikke så mye å komme litt for sent... håper jeg.
VOCÊ ESTÁ LENDO
New family, New life
FanficJeg kan ikke tro det!! De har løyet for meg hele tiden!! Jeg løper opp på rommet mitt og legger meg i sengen. Jeg tar fram dagboken min og begynner å skrive 'Kjære dagbok. Jeg er adoptert. Jeg kan ikke tro det! Og de vil ikke fortelle meg hvem min...