Asi po 5 hodinách cesty, som bola vážne unavená. "Už sme tu?" spýtala som sa nedočkavo. "áno" usmial sa. Pristáli sme na malé súkromné letisko. Nemohla som tomu uveriť. Mama bude na mňa riadne naštvaná. Dúfam že to prežijem. "Sú tri hodiny poobede" zasmial sa Shawn. "čo budeme dovtedy robiť?"spýtala som sa. "Neviem, ale mám tu vybavený hotel" odpovedal. Išli sme na hotel. Doviezla nás limuzína.
Hotel bol naozaj luxusný, bývali tu samé známe tváre. Až vtedy som si to všimla. Recepčná si čítala magazín. No hádajte kto bol na titulke. Ja a Shawn! Pred štúdiom. Keby ste videli ten popisok. "Shawn Mendes, a jeho nová neznáma zlatokopka!" Do riti, čo si dopekla myslia? Pomyslela som si. Drgla som Shawna do pleca, aby si to všimol. "No, na to si musíš zvyknúť"pohodove sa usmial. Bola som z toho zhrozená.
Hotelová izba bola naozaj veľká. Ani náš dom taký nieje. "Wau" pozerala som sa dookola. "Je pekná však?" povedal. "áno" usmiala som sa. Po ceste sme boli unavený, tak sme si išli ľahnúť do postele. Ležali sme vedľa seba a držali sme si ruky. Mysľou mi prebehlo to dievča. Porozprávame sa neskôr. Ako neskôr? Mali spolu niečo? Pobehovali mi otázky. Bola som z toho aj trochu smutná. Prebehla mi otázka, podvádza ma? Chcela som si to vyhodiť z hlavy, no nešlo to. Nakoniec som dostala na to odvahu. "Kto, je to dievča, s ktorým sa máš porozprávať"? sekano som povedala. Z hlasu mi bola cítiť neistota. Shawn sa na mňa pozrel a mlčal. Až po chvíli odpovedal. "Nechápem, aké dievča?" díval sa na mňa ako na mimozemšťana. "Nerob zo mňa blázna" povedala som. "Dobre, prepáč, to dievča je moja bývalá. Nič viac" povedal. "Ale, prečo sa máte porozoprávať neskôr?" spýtala som sa. "Chce sa vrátiť ku mne naspäť" povedal. Bola som zaskočená. On s tým nič nespraví? "No, ale náš vzťah to nezmení, či?" bola som neistá. "Samozrejme že nie" usmial sa. Aj tak som bola z toho mimo. V hlave mi pobehovala mi ešte jedna otázka. Prečo striedal frajerky ako ponožky? Spával s nimi vôbec? No, na to som odvahu nemala.
Po krátkom spánku, Shawn vstal a otvoril koňak. "Dáš si?" spýtal sa srandovne. "Jasné že nie, ja nepijem a ani ty by si nemal." povedala som. "Ja viem, ale jeden mi neuškodí" usmial sa a dal si za jeden. Mala som starosti. Dúfam, že neostane závislý. Ale zrejme si už vypestoval imunitu proti alkoholu. Vstala som z postele, a išla som do kúpeľne. Bola pomaly väčšia, než moja izba. Po ceste sa mi trochu zotrel makeup. Otvorila som tubu od makeupu, a snažila som sa zakryť tie otrasné kruhy pod očami, a bledú tvár. Predsa len idem na červený koberec. "Nemusíš si na seba nič dávať." prišiel Shawn. "Ale prosím ťa, aspoň neklam" povedala som. "Ako myslíš, ale svôj názor nezmením" usmial sa a dal mi pusu na líce. Potešilo ma že si dvaja ľudia na svete myslia že som pekná aj bez makeupu. Moja mama a Shawn.
"Myslím, že by bolo vhodné vyraziť." po pol hodine povedal Shawn. Bola som celá vzrušená. Brucho som mala také stiahnuté, ako keby som mala korzet. Celé telo som mala ztuhnuté. "Tak môžme ísť." povedala som s úsmevom. Shawn vstal, chytil ma za ruku a išli sme k výťahu. Pred hotelom nás čakala limúzína. "Ako to vôbec prebieha?" spýtala som sa. "Normálne, prídeš odfotíš sa, odpovieš na priblbé otázky a ideš domov, ale my môžme ísť na večeru ak budeš chcieť" usmial sa. Opätovala som mu úsmev, a oprela sa o ňho.
O môj bože! Toľko celebrít som nikdy nevidela! Všetky známe tváre sú tu! A ja tam idem ako jedna z nich! Toto musí byť iba sen. Ale je to realita. Nemohla som dýchať. Končatiny mi stuhli a namiesto krvi som mala kameň. "Si nervózna, si v poriadku?" ustarostene sa spýtal Shawn. "Ja- no áno trochu" povedala som priškreným hlasom. Vystúpili sme z limuzíny. Bol to pre mňa oborvský šok, vyjdem z auta a lepí sa na mňa asi stovky fotografov. Oči som mala zaslepené. Nevedela som kde kráčam. Blesky mi sa mi po oku pohybovali. "Elizabeth, počkaj, chytím ťa!" zakričal na mňa Shawn. Chytil ma za ruku a pritiahol si ma k sebe. Rukou som si zakrývala oči. Už asi viem prečo sa na fotkách celebrity tvária tak divno. Možno je to tými bleskami.
Stáli sme za plátnom plným sponzormi. Nevedela som do ktorého objektívu sa mám pozerať. Oči mi lietali kadetade. Stále som sa usmievala. So Shawnom sa nám stretli pohľady. Mala som chuť ho pobozkať. Objala som ho okolo kroku a pobozkala som ho. Vtedy nás najviac fotili. Ešte raz sme sa objali a išli sme na rozhovor. Obkľúčila nás kopa redaktorov, a všetci sa nás niečo pýtali. Veľa otázok smerovala na mňa. Naozaj sa pýtajú debilné otázky. "Akú máte veľkosť topánky?" započula som. "Ako sa voláte?" spýtala sa jedna redaktorka. "Volám sa Elizabeth" usmiala som sa. "Kde ste sa spoznali?" spýtalo sa redaktor. "Spoznali sme sa na súťaži" odpovedala som. "Kto ste?" "Som začínajúca speváčka" odpovedala som. "Ste zlatokopka?" spýtala sa jedna baba. "Prosím?" bola som prekvapená. "To už stačí, povedal Shawn, chytil ma za ruku a prepchávali sme sa cez kopu paparatzov. "Díky za vyslobodenie" zasmiala som sa. "Není zač" usmial sa. Otočila som sa chrbtom a čo nevidím. Tú babu, ktorá bola vtedy zvoniť Shawnovi na dvere. Utekala za Shawnom. "Shawn, počkaj" kričala. Shawn zastal a otočil sa. "Teraz nie Michel, pod za tú budovu" opovedal. "čo to má znamenať?!" zakričala som na Shawna. Akože, čo si mám teraz myslieť? Nedalo mi to a išla som ich špehovať."Prečo si s ňou? Vráť sa ku mne!" povedalo to dievča a začalo ho obchyktávať. "Prestaň! Teraz není na to vhodná doba" povedal Shawn. Bola som veľmi zaskočená. Akože vhodná doba? To sa s ňou bude mazliť akože doma?! Zdá sa že Shawn si dáva dole masku. "Vieš, musím ti niečo povedať," začalo dievča " Ja som tehotná!" Ked dokončila tú vetu, krv mi stuhla a upadla som do tmy. Slza sa mi skotúľala po líci. Začala som plakať. "NIE! TOTO NIE!" povedal Shawn, a vyšiel z rohu.