13 yaşında bir kızım sosyal medyada dolanırken önüme bir fotoğraf çıkmıştı fotoğraf 18 yaşında bir çocuğun fotoğrafıydı çocuğu görür görmez merak ettim ve çocuğun hesabına girdim çocugun 18 yaşında olduğunu öğrenidiğimde biraz çekindim ne de olsa benden büyüktü. Fakat çocuğun hayatını araştırmak istedim elindeki ilk ipucu çocuğun hesabi olduğu fotoğraflarına bakarken ona çok benzeyen biri daha olduğunu gördüm ve çocuğun ikizinin olduğunu öğrendim.
sonra çocuğu takip ettim ve istanbul da yaşadığını öğrendim ilk önce üzüldüm fakat içime attım fotoğraflarına biraz daha baktıktan sonra çocuğun sevgilisi olduğunu öğrendim.
Acaba takip ederek iyimi yapıyorum? kötümü? diye düşündüm ve bir sonuca varamadım aklımdakı soruyu zamana bıraktım nede olsa zaman herşeyi gösterecekti o gün ikiz kardeşininde hesabina baktim birbirlerine çok benziyorlardi her fotoğraflarinda ayni pozu vermişler
bazi fotoğraflarında aynı
t-şort aynı pantolon... günler geçtikçe her gün hesaplarına baktım paylaştıkları fotoğrafların hepsini beğendim bir kaçına yorum yaptım fakat bir degişiklik olmadı belkide benim yaşımda benim gibi bir çok kiz ayni durumda akıldaki tek soru "acaba beni biliyor mudur??" sebebi olmayan soru... Günler geçtikçe o çocukların hayranı olduğumu fark ettim adeta onlarla uyuyor onlarla uyanıyor günün nasıl geçtiğini anlamıyorum. Hayranlıktı işte HAYRANLIK sonucunun nereye varacağını bilmeyen kızın en büyük hayranlığı... Geceleri rüyalarıma girmesi için onları düşünüp uyuyordum. Bir gün kalktığımda fotoğrafının altına yaptığım yorumu beğenmişti...ondan sonrası yok aslında sonra bile yok hep orada takılı kaldım o gün beni kimsenin üzmesine izin vermedim o gün masum bir beğeni beni dünyanın en mutlu insani yapmıştı. Bir gün ise "fotoğraflarımı beğeneni takip edicem" demişti bende bu cümleyi görür görmez "acaba o kadar beğenimi görürmü?" diye bekledim... bekledim... bekledim... Bu küçük masum hayalim hiç bir zaman gerçekleşmedi. Fotoğraflarına yorum yapan birkaç kişinin hesabina baktım ve onları takip ettiğini gördüm belkide yaşım küçük olduğu için belkide güzel olmadığım için takip etmiyordu... zor sana bu kadar hayran olan bir kızın hayalini gerçekleştirmek çok zor...nolur ki acaba benim beğendiğim kadar sen beğensen nolur ki seni takip ettiğim gibi sende beni takip etsen...
Bir an düşündüm de ben onun fan hesaplarını bile takip ederken onun geçtiği her cümleyi okurken içinde onun resmi oldugu fotoğrafları begenirken o sadece masum bir beğeni ile beni çok mutlu etti...Bugün istanbulda bir kafede hayranlarıyla toplandılar oraya gitmeyi çok istemiştim fakat oraya gidemememin aklımda yarattığı soru vardı
" oraya gidenler büyük, ikizlerin yaşıtı ben ise orada küçük bir kız"
Aslında soru geçen günlerin aklimda bıraktığı soru. Belkide haksızımdır belkide bu soru saçmadır ama bu soru hafızamda olan bir soru
Oraya gidenler ile fotoğraf çekilmişlerdi
o çerçevede olmayı çok isterdim ama hayat böyle işte her şey dört dörtlük olmuyor malesef... umarım bir gün yolum ikizlerin yolu olur...ÇOK YAKINDA O GÜNLERDE GELECEK!!!
DUY BENİ İSTANBUL SANA GELMEMİN TEK NEDENİ İKİZLER OLUCAK İKİZLER!!!!!❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~İŞTE BEN ONUN HAYRANIYIM~
FanfictionBir insan erkek veya kız olması güzel veya çirkin olması hiç bir şeye engel değildir olamazda...