Hvorfor Justin?

181 4 1
                                    

Dette er en fan fiksjon med Justin Bieber i hovedrollen:)

Vær så snill å kommenter om den:)

Du og Justin hadde vært kjærester i over 2 år. Du hadde vært med på hele Believe touren og nå hadde han endelig fått en pause. Allerede etter to uker hjemme hadde vennene til Justin arrangert en fest, mange var invitert unntatt du."Jeg drar ikke hvis du ikke vil at jeg skal" sa justin samme kveld som festen var. "Joda, dra, ha det gøy. Du fortjener det" du sa at han lyste opp som om han ikke hadde lyst til noe annet akkurat nå. "Mener du det? Tusen takk boo. Håper du vet at jeg elsker deg" Boo, du elsker at han kaller deg det, du vet ikke helt hvorfor men du bare gjør det.

Noen timer ringer det på døren. Du åpner og der står Ryan og Chaz. Du gir begge en klem og sier at Justin kommer ned snart. Idet du sier det kommer han løpende ned trappa. "Halla gutta"sier han og du skjønner hvor mye han har savna dem."jeg kommer hjem før midnatt, ikke sitt oppe å vent på meg" han sier det og kysser deg ømt og løper ut. Du håper at han ikke blir for full og gjør noe dumt.Klokka er nå 23.00 og du begynner å bli trøtt så du går å legger deg. Som rutine skrur du av telefonen for du får alltid melding og noen paparazzier tar bilde av justin eller om noe Twittrer om han.

Dagen etter våkner du uten Justin ved siden av deg. Du tenker først at han sikkert gjør det som han har gjort før. At han heller legger seg i stua fordi han ikke vil vekke deg. Du kler på deg og går for å se men ingen Justin i stua. "Justin?" Du leter igjennom hele huset. Men du finner han ikke. Du skrur på telefonen igjen. Det har kommet mange meldinger på Twitter om Justin. Du gidder ikke å sjekke dem fordi du har fått bilde meldinger fra Justin's crew og vennene hans. Det var bilder av han og mange jenter. Mange kline bilder. Det du ikke ville se, så du på nå. Og et bilde hvor han lå i en seng med en annen jente. Du mister telefonen på gulvet og faller sammen i gråt. Hvordan kunne han gjøre noe sånt?

Litt senere på dagen kommer Justin hjem. Han ser deg sitte i sofaen og lener seg over for å kysse deg men du bare vrir deg unna. "Hva er det?" Du begynner å gråte igjen. "Hei, hva skjer? D/N? Hvorfor gråter du?" Han prøver å holde rundt deg men du dytter deg unda og reiser deg opp. "Jeg så alle bildene av deg og jentene! Hvordan kunne du gjøre det mot meg? Jeg lot deg gå på festen fordi jeg visste at du ikke kom til gjøre noe sånt men så skjer det! Jeg kan ikke stole på deg allikavel!" Dere krangler i nesten en time før du sier til Justin at du vil ha han ut av huset. Han tar med seg noen av tingene sine og drar. Du faller ned på gulvet igjen og blir sittende inntil veggen og gråter. Det er alt du klarer nå.Etter en stund har du klart å ta deg litt sammen før du ringer bestevenninnen din og forteller alt. Hun kommer så fort hun kan for å bo sammen med deg.

"Hei det er meg igjen. Jeg vet at du er sur på meg, og at det jeg gjorde og sa var galt, unnskyld jenta mi. Kan du være så snill å ringe meg? Jeg savner deg sånn"*pip* det var telefonsvareren din som mottok enda en melding fra Justin. "Dust" sa du med en hes stemme og tok enda en bit med sjokolade. Du og Justin hadde kranglet og det har dere gjort i to uker nå, og slik kom det til å fortsette å være. Du hadde ikke noen planer om å tilgi han så lett. Han hadde vært utro! Og det knuste deg fullstendig. Så han skulle få igjen for det. Det var du fast bestemt på. "Spis dette da, vær så snill, du har bare spist sjokolade i to uker nå" sa bestevenninnen din og satte en tallerken med spagetti forann deg. "Nei takk" sa du og klemte puten din. "Du trenger det" sa hun og tok litt på gaffelen og ga deg et tegn på å åpne munnen. Du gjorde det og endte opp med å spise alt.

"Hvor lenge har du tenkt å ignorere han?" Spurte hun og du bare trakk på skulderene.

1 måned etter:

"Justin har ikke stilt opp på noen intervju, han jobber ikke, han spiser nesten ikke noe og han er seriøst ikke bra. Vær så snill å snakk til han. Før det blir verre. Han vet at det han gjorde var galt og han vil gjøre hva som helst for å få deg tilbake, bare værsåsnill snakk til han"

Dette var melding nummer 105 fra folk i crewet til Justin, du var selv syk av å ha spist for lite og alt var bare forferdelig. "Kom'an jeg kjører deg dit" sa bestevenninnen din og dro deg ut av sengen. Og slik ble det. 1 time senere sto du utenfor huset hans og ringte på. "Hvem er det?" Hørte jeg kenny si når døren ble åpent og Pattie så på deg. "Takk Gud, kom inn søte deg" sa hun og du gikk inn. Jeremy kom ned trappen med en tallerken full av mat, som vil si at Justin enda ikke hadde spist. "Og der er du jo! Han er oppe" sa Jeremy glad og smilte stort. Du gikk forsiktig opp trappen og stoppet utenfor rommet hans. Døren sto på gløtt og du kunne se han i speilet som sto der. Sommerfuglene ble gjenopplivet i magen din og du smilte av den herlige følelsen. Du åpnet døren og så mot sengen hvor han satt. "Justin?" Spurte du og han så opp. Øynene hans var rød og skjokkerte. "D/N?" Spurte han nervøst og like etter smilte han stort. "Herregud jeg har savnet deg sånn, og unnskyld så mye, virkelig" sa han og kom mot deg. "Jegvhar savnet deg også" sa du og han klemte deg kjærlig og følsomt. "Jeg skal aldri gjøre det igjen, jeg lover" sa han og kysset deg lenge. "Du er tilgitt" smilte du og han smilte tilbake.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 09, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hvorfor Justin?Where stories live. Discover now