BABAM GİBİ

17 2 0
                                    

Amcamı affetim beni yetimhanden aldı ilk işi o lmuştu zaten. Evine gittik. Bana kızıymışım gibi bakıyordu saçımı tarıyordu. Yanaklarımdan öpüyordu. Böyle olcağını hiç tahmin etmemiştim. Annemi öldüren bir kişi ile seviniuordum. Bana kıyafetler alıyordu. Onu babam gibi görüyordum. Arası sıra bana kızım diyordu. Yüzü kıpkırmızı oluyordu. Ben ise duymazlıktan geliyordum. Ama gerçeği öğrenmeden önce. Akşamleyin uykum kaçmıştı. Amcamın yanına gidiyim dedim. Annemle konuşurken duydum. Annemin adını söyledi. Ve aferin anlaşma tamamlandı Elisa' nın karşına asla çıkmiyacaksın o benim kızım dediğini duydum. Ne oluyordu hiç bir fikrim yoktu o benim asıl babam mıydı? Babamı amcamı olan kişiye sarıldım sen benim babam mıydın. Anlatıklarının hepsi yalanmıydı ? Ama neden yaptın beynim basmıyor anlat lütfen. Bana: inan bu çok uzun hikaye  ama anlatıcam galiba. Küçükken annen seni istemedi benden habersiz baban yani amcan a verdi. Bu yaşa kadar seni büyütüler . Asıl baban benim. Annen ise Antalya 'da. Dedi.

Kafam alakbulak olmuştu. Babama yani amcama ne dicektim onu bile bilmiyordum. Neyse ona: annemi yarın buraya çağır dedim. Ve kucağına yatarak : annem babanem ölmedi dimi dedi. Amcam yani işte o bana annen değil yengen. Tamam artık. Boş ver soruma cevap ver dedim. O da evet dedi bu bi oyundu. Ama nasıl dı?

BENİ BIRAKMA ANNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin