Kum Tanesi Bildirisi...

17 1 0
                                    

Balıkların sesini duyabilirsek, yaprakların bulutlarla el ele tutuştuğunu göreceğiz...Ve tüm çocuklar denizlerde yürüyecek..

Neden yanarak öldü insan ? Gençliğinin baharında, geçim dünyasında, yarına hayaller doluyken neden bombalandı insan uyurken ? "Kurunun yanında yaşta yanar" diyenin nerede gözünde ki yaş ? Kim kuru kim yaş...

Gökyüzünden bir hediye kutusu düştüde, içini açtığımızda kurşun mu görüldü ? Neden kurşunla öldü insan ? Bu ağır küfür,kaldırmıyor gönül...

Bir kaplan öldürdüğü maymunun yavrusunu farkettiği anda sahiplenmek için harekete geçerken, biz düşünceliyiz ya almıyor aklım...

"Değerini anlamak için kaybetmek gerekiyor" Neden yaşarken anladığımız bir rüya olmadı ki dünya...Kocaman şehirlerin gerçekçi sokaklarında, bıraktık ceketlerimizi !

Daha güleceğimiz çok sahne varken, neden kendini içkiye vurur bir sanatçı...Ve neden sokak çocuklarına her gün yemek götürür...Dolaştıkça insanların arasında acı çeker,neden hastaneye düşer bir sanatçı...Ya bize ne demeli, mendil satan çocuklar burunlarını kollarıyla silerken içtiğimiz o sahlepler...

Nedenler ve kaderler...Ancak milyarlarca kum tanesinin içinde bir kum tanesi olarak;Balıkların seslerini duymayı,yaprakların bulutlarla el ele tutuşmasını seyre dalmayı,tüm çocukların denizlerde yürümesini diliyorum..Çünkü bu kum bu kumsal sadece ayaklarınızı yakmıyor çocuklar ! Sizi seviyorum çocuklar...Sizide ağaçlar...Sizide çayırlar...Ve sizide insan görmemiş diyarlar...Unutmadan, bir gün benden kürk yaparsanız, güler size toprağım haklısınız ey hayvanlar !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 10, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kum Tanesi Bildirisi...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin