Vi ses snart..

212 4 1
                                    

Jeg har tilbragt hele weekenden med Marcus og det har været så hyggeligt!! Det er nu søndag og kl er 13.30 og min mor kommer hjem kl 14.00, så han skal snart hjem :(
Vi har endelig bare set noget Netflix og gået ture. Lige nu sidder vi endelig bare med vores telefoner.
" Må jeg ikke få din snap? " spørger han.
" Jo, kom med din mobil! "........  " sådan "
-
Vi høre nogen låse sig ind. Jeg kigger på min mobil.
" Shit, den er allerede 14.00! " siger jeg.
" Ejj... "
Vi går nedenunder, heldigvis har Marcus allerede pakket.
" Heeeej skat! "
" Hej mor! "
" Har jeg ikke set dig et sted før " siger min mor og kigger over på Marcus.
" Haha, det har du sikkert. Jeg hedder Marcus Gunnarsen! " siger han.
" Nårh self! Hun snakker ikke om andet end jer hele tiden " siger hun og griner.
" EJ MOR!! " tak for den mor. Akavet..
Marcus griner. NURH, elsker virkelig hans grin!! Når han griner kan jeg ikke lade være med også at grine!
" Du må vidst hellere til at hjem " siger jeg trist, men også så min mor ikke bliver alt for akavet.
" Ja, det må jeg hellere " siger han og smiler, men kan godt se at han er trist over det.
Vi går hen til døren og vi krammer!! Det følges som om at tiden står stille! Han dufter SÅ godt! Et øjeblik glemmer jeg helt at han skal hjem.
" Vi ses smukke " siger han. Vent! KALDT HAN MIG LIGE SMUKKE!?
" Vi seees! " svare jeg.
Jeg går ind på mit værelse og setter " 13 reasons Why " på. Savner ham allerede helt vildt!..

Marcus min børnepasserWhere stories live. Discover now