In aceasta carte este vorba despre un urs polar pe nume Fram,vedeta circului Strutki.
Intr-o zi ursului i s-sa facut dor de Polul Nord,si nu a mai vrut sa isi execute numarul.Dupa mai multe zile in care era trist,sefii circului au hotarat sa il duca pe Fram inapoi la Polul Nord,spre dezamagure fanilor sai.
Dupa un drum lung ,Fram.a ajuns in tara gheturilor .Acolo,lui ii era foarte greu deoarece nu isi putea face prieteni deoarece era foarte diferit,cand incerca sa ii salute pe ceilalti ursi polari acestia se speriau si fugeau,iar Fram le lua mancarea .A suferit asa cateva luni fara a lua contact cu cineva,chiar i se facuse dor de oameni,de Circul Strutki ,chiar incepuse sa isi repete numarul care l-a cosacrat ca ,,Cel Cel Mai Talentat Urs Polar".
Intr-o zi a gasit doi oameni degerati din cauza viscolului .Unul dintre ei era chiar unul dintre vanatorii care ii dadusera drumul .Dupa ce Fram i-a ajutat sa isi revina cu respiratia lui calda,un vas a trimis dupa cei doi cateva barci pentru a-i lua pe cei doi la bord.Inainte de a se urca in barca ,vanatorul s-a intors pentru a-i multumi lui Fram ,insa acesta disparuse,dar cand s-a intors la barca Fram il astepta acolo .
Asa vanatorii l-au luat cu ei,si Fram a revenit la Circul Strutki pentru a-si incanta faniiMie mi-a placut aceasta carte deoarece este rmotionanta (putin trista),de aventura si este despre viata unui animal.
CITEȘTI
Rezumate la carti
De TodoIn aceasta carte voi posta rezumatele unor carti citite de mine,si,care mi-au placut Puteti lasa intrebari despre carti in comentarii ,iar eu va voi raspunde