2. kapitola

52 8 0
                                    

Pohľad Layly:

Po škole sme ako stále išli domov.Na stole nás už čakal obed ktorý za ten čas stihol vychladnúť spolu s malým bielym papierikom na ktorom bolo maminým škrabopisom napísané:

Ahojte,
otec a ja sme museli ísť na služobnú cestu vrátime sa o mesiac. Nevystrájajte.
                         Mamka

Tak toto by sa určite nesmel dozvedieť Chris, dopadlo by to katastrofou. 'Samozrejme že sa to dozvie' ako na povel sa ozvalo moje podvedomie, ako ja ho nenávidím. Problém je v tom že Chris je nevyspitateľný. Akonáhle rodičia odídu spraví párty o ktorej sa rozpráva další mesiac a nás zamkne  samozrejme v izbe, v tom lepšom prípade o toto záujem nemám. Budem sa snažiť aby to nezistil, prípadne aby nás nezamykal. Viete si predstaviť čo som zažívala keď som bola hladná alebo smädná? Nehovorím o tom čo som robila keď som potrebovala na záchod.

Chris sa niekedy správa hrubo či zle ale prečo? Keď sme boli malé deti tak z nás troch bola nerozlúčna partia, nejlepší priatelia. Neustále sa s nami hral ako sme chceli alebo kedy sme chceli. No teraz je na nás milý jedine keď niečo potrebuje, väčšinou to sú peniaze alebo nejaká láskavosť typu: " V škole sa tvárme že sa nepoznáme."  No to vraví zo srandy, aspoň myslím teda dúfam.

Niekedy má ale stavy keď sa správa ako náš veľký rozumný brat. Vtedy ho mám najradšej, veď kto by nie?

,,Halo...hej, počúvaš má ?” vytrhla má z premýšľania Lilly ktorá mi ako besná kývala rukou pred tvárou.

,,Áno, samozrejme !” povedala som čo najpresvedčivejšie. Klamanie nebola moja silná stránka.

,,No o čom som hovorila ?” premerala si ma zlostným pohľadom a ruky si založila na prsiach.

,,Že...no...máš má veľmi rada ! Priam ma miluješ!" vyhŕkla som zbrklo a postavila sa zo stoličky. Začala som ju obímať.

,,Svätá Matka Teraza, pomôž mi z ňou vydržať ešte paru rokou!” hromžila.Toto neskončí dobre. Stále keď to povie tak ma začne  naháňať alebo štekliť.

,,Tri,.....dva,.....” začal počítať Chris so smiechom hneď ako vošiel do kuchyne.

,,Ja by som bežal." pošepol mi a potom zvrieskol asi na celý dom. "...jedna!" rozosmiala som sa.

Lilly sa hneď postavila a začala ma naháňať.

Večer

Ako vzorná žiačka som sa všetko naučila. Nebaví ma to, robím to pre rodičov. Aj keď sú doma málo, aj keď si na nás spĺňajú svoje sny s vysnenou školou, stále sú moji rodičia pred ktorými mám úctu.

Samozrejme že Chris povedal že piatok bude veľká party na ktorú je pazvaná polovica školy.

Spolu s Lilly sme sa navečerali a rozhodli sa že si pozrieme film. Sesterské združovacie večery - nazvala by som to tak.

Začali sme pozerať no moju pozornosť upútal list s Hardwardu. Nechcem tam ísť, chcem zostať tu a šudovať to čo ma baví nie to čo baví mojich rodičov. To je všetko.

"Layla?" spýtala sa ma Lilly.

Zamrmala sa niečo ako áno a naďalej sa topila v svojich myšlienkach.

"Pozri sa." podala mi telefón na ktorom bola rozkliknutá školská stránka a veľkým napísané VÝLET.

"Ideme?" spýtala sa s úsmevom. Opätovala som jej ho a prikývla.

"Ide sa na to!" zakričala som so smiechom.


Ahooooj!💙

Tak dnes taka skradšia časť ale nebojte zachviľku sa to rozbehne.Dúfam že sa vám 2.kapitola páčila ( ja neverim že sme to napisali ).

-L-Demons



New hopeWhere stories live. Discover now