40.fejezet [utolsó]

4.2K 339 39
                                    

Taehyung karjaiban ébredtem az év első napján. Ő még mindig mély álomban volt, lassan felálltam és elindultam a konyha felé. 

8 óra volt és eléggé éhes voltam, szóval úgy döntöttem, csinálok magamnak reggelit. Belenéztem a hűtőbe és megláttam a tojásokat. Akkor megint omlettet csinálok. 

Kivettem a tojásokat és félretettem őket. Elindultam megmosni a kezemet, amikor éreztem, hogy valaki megölelt hátulról. 

"Taehyung?" mondtam, de nem válaszolt, csak erősebben ölelt. "Jó reggelt." 

"Jó éjszakát." suttogta a fülebe és a helyét a vállamra hajtotta, úgy tett, mint aki alszik.

Kuncogtam és vizet fröcsköltem az arcára. "Héé, mozdulj meg, nem kapok levegőt." 

Megfordított, hogy vele szembe álljak, amikor megpillantotta a tojásokat a pulton. "Hé, már megint omlettet csinálsz?" 

Félénken elmosolyodtam. "Igen?" 

Felnyögött és megráncolta a szemöldökét. "Nem ehetnénk mást?" 

"Rendben, öltözzünk fel és menjünk el valahova." 

Miután megmosakodtam, felvettem Taehyung egyik szürke pulcsiját és az egyik farmerét. Elindultunk és kerestünk egy helyet, ahol meg tudtunk reggelizni.

"Ezután elmegyek a nagynénimhez." mondtam, miközben egy nagy kanál rizst tömtem a számba.

"Ilyen hamar?" mondta és bólintottam. 

"Fel kell készülnöm a sulira és a cuccaimat is el kell vinnem a nagynénimhez." magyaráztam. 

"Aha" válaszolta és folytattuk az evést. 

Reggeli után Taehyung elkísért a nagynénimhez. Amikor elértük a kaput, felé fordultam. 

"Csá bolond." mondta nekem. Elmosolyodtam és integettem neki, mielőtt bementem volna. 

***

A következő reggel az iskolába belépve üres tekintetek fogadtak. 

"Hyejin?" szólított meg valaki, megfordultam és megláttam Minát felém rohanni. Erősen megölelt, szóval én is szorosan megöleltem őt. 

Lassan elengedett és mosolyogva rám nézett. "Ismét ide fogsz járni? Komolyan?" 

Kuncogtam és bólintottam. "Igen, újra Koreában fogok maradni." 

"AZTA!" mondta és megfogta a karomat. "MENJÜNK ÓRÁRA!"

Elrángatott a teremig és rájöttem, hogy újra egy osztályba fogunk járni. Találtunk két üres helyet, ahova le is ültünk. Körbenéztem, hogy megnézzem, kivel fogok egy osztályba járni. 

"Tudod melyik osztályba jár Seojun?" kérdeztem Minától. 

"Ah, nem hallottad? Kirúgták, mert az iskola megtudta, hogy teherbe ejtett egy csajt." mondta Mina. 

Ettől kikerekedtek a szemeim. "Komolyan?" mondtam hitetlenkedve. Örültem, hogy Taehyung segített rájönni, hogy ki is Seojun igazából. Örülök, hogy elhagytam. 

Hirtelen bejött a tanár, mindenki felállt és köszönt neki. 

"Üdvözlök mindenkit, én vagyok az osztályfőnökötök. Mrs Lee-nek hívnak..." 

Az osztályfőnök tartott egy rövid eligazítást és megbeszéltük az ülésrendet. Kedvesnek tűnik. Még mindig beszélt hozzánk, amikor valaki belépett az osztályba. 

Mr.Arrogant | kth. | magyar »1.könyvWhere stories live. Discover now