TEK TARAFLI ASK

27 0 0
                                    

Seni gördügüm o ilk gün  öglendi  okula geldin bizim sinif sasirdi Kim bu çocuk diye  Ben ve arkadasim yanina geldik  sonra  senin nereli olsugunu nerden geldigini sorduk  arkadasim çikarsin bu çocukla dedi Ben de tipsiz  dedim.
Aradan Zaman geçti ben ve ahmet  arkadas olduk  ve farkettim ki  asik oluyordum halbuki ben ahmete tipsiz çikmam o çocukla demistim ama nasil oldu bilmiyorum git gide ahmete baglandim.
Fakat az bi zamanda bu nasil olurdu ve ahmet esmerdi aslinda dikkatimi çeken onun esmerligiydi  bakisi gülüsu konusmasi az zamanda hepsi ezberim oldu.
Bi sorun vardi ahmete  onu sevdigimi söyledim ahmet bana tek bi cevap Verdi o da arkadas oldugumuz bu beni üzdü ama anlamiyordum nasil olurdu sanki beni seviyo gibiydi nedense bana öyle geldi heralde ama hep bana bakiyordu gülüyordu ve tek bana öyle gelmiyordu arkadaslarimda böyle düsunüyordu .
Ama bisey vardi arkadasim onu seviyordu bana öyle geliyordu heralde ama öyleydi de.
Arkadasima sordum ve bana sevmedigini soyledi ve konu kapandi.
Ahmetle yakinlasmaya basladi neden bukadar yakindi bu bana tuhaf geliyordu Ben de ahmeti kiskaniyordum biliyordum arkadasimla araamiz da sorun çikacak gibi geliyordu ama her neyse .
Ahmet benle uzaklasti onu sevdigimi soyledigim için heralde ama emin  Degilim  bu da canimi SIkIyordu ama belli etmiyordum .
Ardan uzun zaman geçti ve ahmet bana degisik davranmaya basladi artik ahmete olan sevgim beni esir aliyordu neden ahmet bunu bana yapiyordu bilmiyorum ama artik çok canim yaniyordu.

Ahmetle konustum ve ahmet bizim aramizda bisey olmamasi gerektigini soyledi ve ögrendim ki ahmet biriyle çikiyormus eski okulundanmis fakat bunu bana söyleseydi ondan uzak dururdum ama o bununu bana söylemedi artik ahmetten iyice uzaklastim.

Devami gelecek:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SANA OLAN ASKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin