34

359 32 4
                                    

varování: v dílu se vyskytuje sexuální scéna. 

---

24/12/2016 – Sydney, Austrálie, pohled Luka

"Luku, přestaň," zasmála se zvonivě Roxanne, když jsem ji odmítal i po stém napomenutí přestat líbat na krku. S úsměvem jsem špičkou nosu přejel po délce celého jejího krku, než jsem si položil hlavu na její odhalené rameno.

"Máme spoustu času," zabručel jsem, otáčejíc ji k sobě tváří v tvář. Na sobě měla černé šaty bez ramínek, které měly černou nařasenou sukni. Ta na světle přímo zářila díky drobným třpytkám. Vlasy měla svévolně rozpuštěné podél ramen a její make-up byl tak jemný, že jsem chvílemi i pochyboval o tom, že na sobě nějaký má. 

"Tvoje máma říkala, že večere je hotová do patnácti minut,L pokárala mě, když jsem jí nadějně začal líbat na klíční kosti. Protočil jsem očima a odtáhl se od ní.

"Jindy se takhle slušná být nesnažíš," rýpl jsem si do ní, díky čemuž mě zpražila přísným pohledem. Zvedl jsem ruce v obranném gestu, než jsem otevřel dveře mého starého pokoje a vyšel na chodbu.

Domem se linula vůně sváteční večeře, na které moje máma pracovala už od brzkého rána.

"Voní to krásně, Liz," ozvala se za mnou Roxy, což mi málem přivodilo infarkt.

"Ježíši, ženská," chytl jsem se za srdce, což pobavilo i mou mámu, "jak tohle děláš?!"

Červenovlasá kráska mi však pouze poslala vzdušnou pusu a vydala se na pomoc mé mámě.

"Moje dvě nejoblíbenější ženy na světě v jedné kuchyni připravující štědrovečerní večeři," posadil jsem se na barovou židli a podložil si bradu rukama, "nic hezčího snad není."

"Už jsi nás spolu v kuchyni viděl, zlatíčko," poplácala mě máma dlaní po tváři, za což si ode mě vysloužila zamračený pohled.

"Ale to nebylo ono," obraňoval jsem svá slova. Tehdy jsem to takhle nebral, mami.

---

Zavřel jsem dveře od mého pokoje, tisknouc na ně Roxy, která mi nedočkavě vzdychla do ucha, když jsem ji skousl kůži na krku. Jedním pohybem jsem zamkl dveře, načež jsem ji chytl pod stehny a vysadil ji na sebe. Automaticky ze sebe skopala své černé boty a nohy obmotala kolem mého pasu. Prsty mi zdvihla bradu a přisála se mi na rty.

"Kam se podělala ta slušňačka," dobíral jsem si jí, zatímco jsem jí pevně stiskl zadeček.

"Neměl jsi mě tam tak týrat," zavrčela. Moc dobře jsem věděl, na co naráží. Ale nebyla moje chyba, že si moje prsty jednoduše nemohly pomoct.

"Vinen," ušklíbl jsem se vítězoslavně, míříc s ní k posteli, na kterou jsem ji nemilosrdně hodil.

"Takhle se mi to líbí," zavrněla spokojeně, zatímco jsem se jí snažil rozepnout šaty.

"Jak?" vydechl jsem, když se mi to konečně povedlo a uviděl jsem její bujné poprsí. Ta holka mi tak moc usnadňovala práci. "Tvrdě?"

Roxy nevinně zamrkala řasami, sundávajíc ze mě bílou košili společně i s kalhoty.

Bez ostychu jsem jí sundal kalhotky a přetočil ji na břicho. S úšklebkem jsem hleděl na její pozadí, když si uvědomila, o co mi jde.

"Takhle to chceš?" pohladil jsem jí po délce zad. Panebože, kdyby nás jen někdo slyšel.

they don't know about us x lrh | CZ |Kde žijí příběhy. Začni objevovat