~wstęp~

30 6 9
                                    

Ughh, jakby tu zacząć Jestem Hate. Mam 21 lat i chodze na studia. Z charakteru całkiem neutralny, troche jak Kira. No właśnie. Ona i ja przyjaźnimy się  od dzieciństwa, potem chodziliśmy razem do szkoły, ale w liceum nasze kontakty się urwały. Musieli ją przenieść, ponieważ była słabasza z kilku przedmiotów. Wszyscy  uważali mnie za dziwaka i samotnika. Myśleli że chce komuś zrobić krzywdę. Że nienawidzę wszystkiego i wszystkich, ale ja chciałem mieć po prostu kogoś bliskiego. I tą osobą stała się Kira. Ona jako jedyna postawiła się starszym gdy mnie gnębili. Ona jako jedyna potrafiła mnie zrozumieć. Fakt-faktem, żywie się nienawiścią, ale nie jestem zły. Oboje lubimy denerowować ludzi, uwielbiamy zwierzęta oraz kochamy robić kawały. Kiedyś na chemi rozwaliliśmy całą klasę bo dodaliśmy zły składnik na eksperymencie *śmieje sie* Zapamiętam do końca życia tamten dzień. Pamiętam jeszcze jak na koloniach zrobiliśmy razem z ekipą, czyli ja Kira, Error, Nightmare i kilka innych szkieletów, mega wielki kawał życia. Wypelniliśmy wszystkie pokoje opiekunów lodem i dodaliśmy do tego pieprz *jeszcze bardziej sie śmieje* Do dzisiaj nie wiedzą że to my. Welp, wracając do tematu ostatnio kiedy się wiedziliśmy to było w 2011. Siedzieliśmy w parku i rozmawialiśmy o jej przeprowadzce. Gdy już pojechała do innej szkoły, czułem się jakby serce mi pękło. Ponieważ straciłem jedynego przyjaciela. Lubiła mnie. Rozumiała mnie. Zawsze trzymaliśmy się razem.

Ja...

J-a...

J-Ja...

*płacz* Ja ją chyba kochałem...
Była jedyną osobą na której mi zależało.

Wszyscy mieli mnie w dupie... Tylko nie ona...

Była cudowna...

Ha...
Ha...

To właśnie uczucie ludzie nazywają miłością? Nie wiedziałem że miłość boli... AŻ.TAK.BARDZO. B O L I . . . *bardziej płacze* Nawet nie wiem czy kiedykolwiek się z nią jeszcze zobaczę...

Tęsknie za nią...

Bardzo...

Chcę by była obok mnie,przytuliła i powiedziała jak kiedyś: "Wszystko ok~

Ja chcę, by była tu w tej chwili i nigdy mnie nie opuściła...

MA MNIE NIDY NIE OPUŚCIĆ...

MA TU BYĆ ROZUMIECIE?!

O-oddajcie j-ją...

Oddajcie j-ją p-proszę!

[(w pewnym sensie) TIME SKIP]

K-Kira w-wracaj do mnie

Oni znowu mnie znaleźli...

Znów mnie biją, oni chcą mnie zabić...

???(1)- No No No, a kogo my tu mamy?

???(2)- Nasz stary kolega~

???(3)- Ej, Hate, gdzie ten twój wilczek obrońca co?

???(1)- Ojej jak smutno~, Ona chyba już cię nie uratuje - uśmiecha się do mnie... jego to bawi...

Hate: Czego wy chcecie?! I co chcecie od Kiry?!

???(3)- Chcemy tylko się wreszcie zabawić *śmieje się* Hehe~ B  r  a  ć      g  o - rzucili mną o ściane, a ja nie miałem siły by się podnieść. Potem było gorzej. Zaczęli mnie kopać, bili czymś o moją duszę,która pękała przez nich, robili wszystko bym cierpiał, gdy usłyszeli nucenie Kiry szybko uciekli, zawsze się jej bali.
???(1)- Ku*wa wiejemy!-

Wilczyca usłyszała moje pojękiwanie z wielkiego bólu, więc podbiegła jak najszybciej. Rozponałaby mój głos na kilometr

Kira: O MÓJ BOŻE HATE!!! CO ONI CI ZROBILI?!?!- zaczęła płakać klęcząc nade mną, widziałem te jej piękne oczy,  wzięła moją głowe na kolana. Zauważyła że chyba powoli zaczynam zamykać oczy i ciężej oddychać- NIE, NIE, NIE, NIE, NIE, NIE, NIE! HATE NIE UMIERAJ MI TU! POCZEKAJ CHWILĘ ZA-ZADZWONIĘ PO KARETKĘ! - wykrzyczała do mnie prawie na cały głos, moja głowa zaczęła się zsuwać z kolan Kiry i ledwo co oddychałem- Hate, NIE!

K-Kir-a...? - wydobyłem z siebie tylko to...

Potem nastała ciemność i nic nie słyszałem.
Lekko widziałem w czerni przed sobą tych, którzy mnie krzywdzili, uśmiechali się, a ja obok nich widziałem napis:

But     nobody    come. . .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heycia! ^^ Nowa książka ( AKTUALIZACJA) oraz nowy ship do Yokoteizmu został dodany. Mam nadzieję że spodoba wam się ta książka ^^ Teraz jestem od 5 dni licząc dziś w szpitalu więc miałam więcej czasu na napisanie ^^ Jakoś tak wszędzie ten Yokoteizm, to pomyślałam, why not ja nie mogę :P To tyle jak narazie Pozdrawiam wszystkie Pćnągi i wilczki oraz Bayoo!!! ^^ ♥
652 słowa! Wow! Pierwszy raz taki długi rodział ^^

#Miałobyćwstawionejutro
ale hoi xD

~Kiedy Nienawiść się zakocha~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz