64.

40 6 4
                                    

Έχετε νιώσει ποτέ την αίσθηση πως φτάνετε στο σημείο που... Απλά ΕΙΣΤΕ ΕΚΤΟΣ ΕΑΥΤΟΥ?

Ή καλύτερα... ΤΙ ΕΙΝΑΙ 'ΕΝΤΟΣ ΕΑΥΤΟΥ'?

Δεν ξέρω αν με πιάνετε, αλλά ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΦΟΝΟΟΟΟΟ!!

ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΩ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΧΕΡΙΑ!

ΜΕ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ!

Όχι κυριολεκτικά, μη χαίρεστε.

ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΗΡΕΜΗΣΩ, ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ! ΘΑ ΤΟΝ ΒΙΑΣΩΩΩΩΩ

Έχεις βίαιες σκέψεις, Νέλλη, κορίτσι μου. Χαλάρωσε.

ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΩ ΞΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ, ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΩ ΚΑΤΩ ΚΑΙ--

Όχι, δε θα τον βάλω κάτω γιατί δε θα κρατηθώ και θα του ορμήσω.

Και πρέπει να του βγάλω τα υπέροχα μαλλάκια του τρίχα τρίχα. Μετσόβου θα τα βάλω στο φούρνο με λίγο μπουτάκι...

Δε με πιάσατε... Χε χε. Δεν αναφέρομαι στο μπούτι κοτόπουλο, αλλά το μπουτάκι Chris...

Και θα το σβήσω με κρεμμυδάκι και δαχτυλάκι.

Ok, ok, πρέπει να συνέλθω, το ξέρω...

《Όχι Chris, δε θα την πάρω μαζί.》αρνήθηκα πάλι. Έγυρε το κεφάλι του πίσω και έβγαλε μία κραυγή αγανάκτησης.

《ΠΑΡΕ ΤΗ, ΓΑΜΩ. ΘΑ ΒΡΑΧΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΥΩΣΕΙΣ!》φώναξε κουρασμένος από την επίμονη συμπεριφορά μου.

Και αυτή τη ΓΑΜΩστιγμή θέλω να αρχίσω να χτυπιέμαι στο πάτωμα του αυτοκινήτου και να του ξεριζώσω τα αφτιά. Να ουρλιάξω, να τον χτυπήσω και να βγάλω όλο το δέρμα από πάνω μου. Πολύ λογικό να θέλω να με ξεδερματιάσω, δε λέω!

《ΟΧΙ》ούρλιαξα πίσω, κοπάνα με τα χέρια μου το μπροστά μέρος του αυτοκινήτου και έσκυψα μπροστά για να βγάλω τις μπότες μου. Εκείνος, όμως, με τράβηξε πίσω, αναγκάζοντας με να τις αφήσω.

《Έχω κι άλλες κουβέρτες, ρε Νέλλη》μου θύμισε πιο ήρεμα τώρα, βγάζοντας σαν σορό αέρα από τα ρουθούνια του. Σαν ταύρος σε υαλοπωλείο έκανε.

《Ναι, αλλά αργούν να στεγνώσουν. Δε σηκώνω κουβέντα》απάντησα κάθετη και έπιασα τις δύο άκρες, ενώνοντας τες.

Την έπιασε και την άρπαξε από τα χέρια μου, ενώ στη συνέχεια την πέταξε πάνω στα πόδια μου. Έβαλε τα μάγουλα μου ανάμεσα στις μεγάλες παλάμες του και πλησίασε το κεφάλι του, έτσι έστω και μαγνητιστώ τα μάτια του.

Only With HimWhere stories live. Discover now