15 aastane Romet armub 17 aastasesse Lindasse kellele meeldib hoopis enda klassis käiv Joonas.Üks päev kui Linda kooli kõndis siis Romet ootas teda ukse ees ja küsis Lindalt kas lähme koos kooli Linda :ei ma lähen autoga.Romet kõndis kooli Linda ootas nattuke ja läks järgi.
Pärast kooli.
Linda kõndis koolist koju.Kui Linda koju jõudis ootas teda seal Romet.Linda küsis mida sa tahad minust Romet vastas:ma ootan sind sest ma tahan et sa minuga välja tuleksid Linda vastas:ei sest sa ei meeldi mulle. Linda läks ruttu tuppa ja pani ukse lukku.
Õhtul.
Linda vanemad tulid koju.Paar tundi hiljem kuulis linda et keegi kopputab uksele ta läks ruttu ust avama ja ukse taga oli Joonas❤️.Linda pani ruttu ukse kinni ja jooksis ülesse.
Homme koolis.
Romet ootas Lindat kooli ukse ees suure roosi kimbuga Linda jooksis ruttu kooli Romet jooksis kohe lindale järgi.Romet ei saand aru miks Linda ta lilli vastu ei võtnud.
Pärast kooli.
Romet ootas Lindat ukse ees.Linda ütles et kao ära sa ei meeldi mulle saa aru juba mine palun ära.
Paar tundi hiljem.
Linda kutsus Joonase enda juurde.Linda läks meelega Joonasega kõndima Rometi akna ette kõndima.Romet kõndis neile järele.
Homme.
Linda kutsus Joonase enda juurde ja Romet nägi neid jälle ja mõtleset tall ei ole lootustki et ta Linda endale saab.
JÄTKUB...
YOU ARE READING
KADEDUS
RomanceÜks poiss armub 17aastasesse tüdrukusse aga sellele tüdrukule ei meeldi ta