Ortam sessizleşmiş ve buz kesmişti. JungKook ve Jimin Taehyung'a döndüler birden ve Jimin başladı konuya ;
Jimin ; N-Ne gecesi ? Taehyung cevap ver. Neyden bahsediyorsunuz siz!?!!
Jungkook ayaklanan Jimin'i görünce birden gerildi. Sanki bütün kanları geri çekilmiş gibiydi.
JungKook ; Hyung sakin ol açıklama yapacaktır illaki ... Dimi Taehyung ?
JungKook ilk defa bu kadar sert davranmıştı Taehyung'a. İlk kez ona ismi ile ciddi bir hitap etmişti. Taehyung başını masadan kaldırıp JungKook'a baktı sonra da ayakta olan Jimin'e döndü.
Taehyung ; Bunun yeri burası değil..
Jimin ; Tamam o zaman nerde görüşelim senle ?? Randevu listen boştur umarım ...
Taehyung ; Jimin uzatma eve gidelim hadi konuşuruz.
Jimin ; Ne uzatması dur daha yeni başladık konuya Tae. Sen kaçacaksan bırakalım .
Taehyung ; Jimin haddini aşı-.
JungKook birden ayaklanarak ; Susun ikinizde evde konuşuruz...
Jimin kafeden çıktığında önden gitti Tae ise arkasından gitmişti JungKook ,Seung'a bakarak " Sana bir şey diyeyim mi ? Kadınlar şeytan gibi denilmiştide inanmamıştım. Çok sağol birlikte büyüyen hiç birşeyi ayrı gitmeyen iki dostu birbirine düşürdün..." Arkasından koşar adımlarla Taehyung'a yetişen JungKook ,Taehyung'un kolunu tutup Jimin'in yanına götürmeye çalışıyordu.Seung duyduğu şeyle olduğu yerde dona kalmıştı. İKİ DOSTU BİRBİRİNE DÜŞÜRMÜŞTÜ. İKİ DOST ... İçi bir garipti nedense. Arabozan kişiler gibiydi. Kafede hesabı ödeyerek çıkmıştı. Eve yolda giderken otobüsü değilde yürümeyi tercih etmişti. Evinin önüne 15 adımlık bir mesafe kala karşı evden çıkan Jimin'i gördü.
Seung; Jiminn!!
Jimin arkasına dönüp ona baktı
Seung; Biraz konuşalım mı?
Jimin; Sonra işim var..
Diyerek arabasına bindi.
Seung arabanın arkasından bakakalmıştı. Eve girip arkadaşı Hye ' yi aradı onlara gelmesini istedi. Üstünü değiştirip yemek yedikten sonra kapıya çıkıp merdivenlerde oturdu. Karşıdan gelen Hye'ye bakıp el salladı. Hye gelince eve girip odasına çıkıp konuşmaya başladılar.
Seung; İşte öyle Hye. Yani Jimin kafe de neden bu kadar büyük bir tepki verdi anlamadım.
Hye; Belki de sana aşık olmuştur Unni.
(Aralarında 1 yaş olmasına rağmen Hye, Seung'a unni demekte ısrarlıydı)Seung; Bu kadar kısa sürede mi?
Hye; Aşkın ne zamanı ne de yaşı olur. Senden küçük olmama rağmen biliyorum bunları..
Seung; Bence öyle bir şey yok Hye.
Hye; Aishh.... Salak kız bak şimdi sana bunu kanıtlayacağım.
Camın önünde oturup Jimin'i aradılar.
Hye; Demek rehberde Christian ChimChim diye kayıtlı. Lakapta mı taktın?
Seung ; Ben yazmadım o kendi kaydetmişti okulda.
Hye; He benimde götüm halay çekiyordu. Neyse ara şunu.
Seung arayıp telefonu hopörlöre verdi.
Seung; Jimin ?
Jimin; Efendim Seung.
Sesi biraz daha sakindi sabahki olaya göre
Seung; Konuşabilir miyiz?
Jimin; Dinliyorum
Seung;Sabah kafedeki olay.Neden sert davrandın ?
Jimin; Kapat gitsin Seung önemi olmayan bir şey. Kafana takıp canını sıkma.
Seung; Ama ben boşveremiyorum bu konu-
Jimin; Ahh. Seung çocuksu davranmamalısın. Boşvermeyi de öğren. Boşverdiğin zaman beni ara konuşuruz..
Seung ; Tamam
Jimin; Yarın okulda görüşürüz güzellik.
Seung; Görüşürüz Chim chim.
Ve hat kesilme sesinden sonra Seung kulağını telefona dayamış olan Hye 'ye baktı.
Seung; Ee ne düşünüyorsun?
Hye; Senle konuşurken burdan gülümsediğini anladım. Bu çocuk senden hoşlanıyor gibi Seung. Davranışlarına dikkat et zaten anlarsın sana yaklaştığını.
Seung ; Peki nasıl yapıcam?
Hye ; Bir müddet okulda yanına geleyim ben anlarım sen anlamazsın sende biraz geri zekalılık var bunu kabul et unni..
Seung ; Tamam gel.
★
★
★JungKook; Anlat artık şu konuyu Hyung. Ne oldu Seungla aranla.. Yoksaa. Yok artık o gece 15 dakikalığına dışarı çıktın ne ara olucak ki? Ama sana güvenemem sen geçende 5 dakika bile yeter diyodun. Şakan gerçekmiydi? Taehyung sana ne olduda böyle bozdun kendini??
Taehyung; Mafyaya girdiğimizden beri. O gece kıza birşey yapmadım. Mafyadan başkanın oğlu benimle dışarda buluşmak istedi. Bende tamam dedim konum attı. Ara bi sokakta bi kız vardı. Bi erkek yakışıyodu arkasından. Kenara çektim biraz ses çıktı zaten Seung fark etti. Adamı bayılttım Seung tam arkasını dönüceği sırada korkmasın diye ben arkasına geçtim. O Gittikten sonra bayılttığım adama baktım başkanın oğluymuş. Bence iyi yaptım zaten biraz sonra uyandı.Konuştuk okul da adımızın gizli kalmasını istiyolar. Yani mafyadan olduğumuz gizli olacakmış. He bide şırınga verdi. Kullanacaksanız alın diye. Bundan sonra yeni bir sayfa açalım Kook. Ne birilerine satalım ne de biz kullanalım.Onlara bişey olmuyor biz canımızı yakıyoruz.
JungKook; Peki Jimin? O da bırakır mı ?
Taehyung; Büyük olasılık beni dinlemeyecek ilk başta. Biz elimizden geleni yapalım evdeki hapların hepsini mafyaya geri vericem ve biz çıkıyoruz bu işten dicem.
JungKook; Bırakmazlar bizi Tae. Bulmuşlar bizi bırakırlar mı ?
Taehyung; Tek çıkış yolumuz bu Kook. Ya da..
JungKook; Ya da ne?
Taehyung; Mafyaya karşı biz de oyun oynayacağız.
JungKook ; İşte bu. Plan ne ?
Taehyung; Jimini çağır plan'ı anlatayım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFİA | Kim Taehyung
Fanfiction-Başımıza gelmeyen bir bu eksikti Taehyung !? #328 -ParkJimin Hikayelerinde 20180513 #90 -Aksiyon 20180610