2. Bölüm

317 29 14
                                    

Hatırlatma

Ali Kemal'den

Fırsat bu fırsattı. Söyleyeceğim.

Yıldız'dan

Şu an her şeyi söyleyebilirdim. Ne olacaktı​ ki evet söyleyeceğim.

Aynı anda:

- Ali Kemal

- Yıldız

Yıldız Ali Kemal'in gözlerinden anlamıştı neler söyleyeceğini o yüzden susup Ali Kemal'in konuşmasını dinliyordu.

- Evet.

- Sen bu saatte niye uyanıksın git yat hadi.

Yıldız sesini yükselterek

- Yeter artık Ali Kemal! Ne demek istediğini anlamadığımı mı sanıyorsun.

- Ne duymak istiyorsun  Yıldız ?

- Beni ne kadar çok sevdiğini duymak istiyorum.

Ali Kemal Yıldız'ı kendi odasına çekti ve kapıyı itti ama kapı kapanmamıştı.

- Evet seni çok seviyorum Yıldız.

Dedi ve Yıldız'ın dudaklarına yapıştı. İlk bir kaç saniye Yıldız istemedi, hoşlanmadı ve Ali Kemal'i itti ama sonrasında o da zevk almaya aldı ikisi devam ederken 😂😂 Hilal'in canı sıkılmıştı. Ablası nerede kalmıştı böyle gidip bir su içecekti. O da hemen odasından çıktı. O sırada Yıldız rahatsız olmaya başlamıştı. 

- Imm mm!

Hilal sesin Ağabeyinin odasından geldiğini duyunca hemen girdi ve gördüğü manzara sonucu şok oldu.

- Abla!

Hemen ikisi ayrıldı. Ali Kemal Hilal'in yanına gidip,

-  Hilal bir dur! Sana her şeyi anlatalım

- Neler oluyor hemen bana anlatın!

- Hilal biz birbirimizi seviyoruz.

- Biz birbirimizi seviyoruz da ne demek abla? Biz kardeş sayılırız.

- Hilal anladın işte kimseye bir şey söylemeyeceksin.

- Pe peki.

Yıldız ve Hilal Ali Kemal'in odasından çıktılar. Hemen kendi odalarına geçtiler.

- Abla her şeyi bana baştan sona anlatacaksın. Böyle büyük ve önemli bir şeyi nasıl benden saklarsın?

- Baştan sona anlatılacak bir şey yok Hilal seviyorum işte anladın mı seviyorum.

- İyi çok güzel, böyle mutlu mesut yaşayın aşkınızı. Bende bu yazdığın yazılardan ablam kime aşık diyordum,

Hilal lafını bitirmeden Yıldız,

- Tamam işte öğrendin Hilal! Şimdi sus hiç bir şey duymak istemiyorum.

Hilal ablasını sorulara boğduğunu anlayıp sustu.

Yıldız biraz sinirli ve düşünceli bir şekilde aldı kalemini eline başladı yazmaya:

"Neydi aşk? Çok sevmek mi? Onsuz yaşayamamak mı? Onun mutluluğu için her şeyi yapmak mı? Sahiden neydi aşk?
Aşk'ı tarif edebilir miydik? Nasıl bir duyguydu bu aşk denilen şey. Aşk'ı tarif edebilmek kolay mıydı? Yoksa tarif edilemeyecek kadar büyük bir şey miydi?

Evet büyük bir şeydi hiç bir  söz hislerini anlatmaya yeterli olamazdı.
Aşk demek sevmek demekti. Çok sevmek demekti. Daha önce hiç tatmadığın bir duyguyu tatmak demek. Nasıl bir his ki bu aşk?  Onun gözünün içine baktığın an  kaybolmaktı, herşey unutup sadece onu düşünmekti. Bir hastalık gibiydi aşk, bir kere bulaştığı zaman kurtulmak zordu. Hatta imkansız da diyebilirdik, onu kalbinden söküp atmak o kadar zordur ki senelerini hatta ömrünü alırdı tabi gerçekten aşıksan.
Eminim ki bana diyorsunuz dur; Vatan bu haldeyken aşkmış sevgiymiş, bu sözüme dikkat edin Efendiler! Bir insanı sevmeyen memleket sevdası nedir bilmez.( Leon'un sözünü çaldım.)

                                                 Vahide  İksal

Hilal yazmayı bitirmişti  ablasına bakıyordu. Onun da bitirdiğini görünce  yanına  gitti ve,

- Canım ablam benim seni sorulara boğdum, özür dilerim. Sen anlatmak istediğin zaman anlatırsın

Der ve ablası Yıldız'ın​ yanağına bir öpücük kondurur.

- Özür dilemene gerek yok ben Ali Kemal'e kızıp sinirimi senden çıkarttım asıl ben özür dilerim.

- Tamam artık bu konuyu kapatalım.  Bu gece beraber uyuyalım mı küçükken olduğu gibi,

-Çok güzel olur haydi yatağı hazırlayalım. Geç oldu uyuyalım artık.

- Tamam abla.

İki kardeş yatmışlardı ama uyuyamamışlardı. İkisinin de gözleri açıktı.

- Abla söylesene bir insanı sevmek nasıl bir his?

- Bana çok zor bir soru sordun Hilal... Söyleyeceklerim yaşadıklarımı anlatmaya ne kadar yeterli olur bilmiyorum.
Kötü bir şey olduğu zaman aklına onu getirirsin gözlerini, sesini işte o an her şeyi unursun

Yıldız sözünü bitirmeden Hilal:

- Nasıl bir şey olduğunu anlatmana gerek yok abla şu an bana her şeyi hissettirdin.

- Nasıl hissettirmişim bakalım.

- Anlatırken bile gözlerinin içi gülüyor.

- Bak sen bunlarıda anlarmış küçük hanım.

- Abla bana küçük hanım deyip durma

- Peki peki haydi uyuyalım artık çok geç oldu.


Merhaba arkadaşlar yeni bir bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz. Lütfen bir oy unuzu esirgemeyin.

( 4 oy da yb gelir)

İmkansız Aşk   #YılKe# Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin