8.Bölüm

22.4K 345 7
                                    

Kerem'in Tom'a olan bakışlarını fark eden Zeynep Tom'a sadece selam verip masaya oturur.Tom kendi masasına geri döner.

Zeynep Kerem'in elini tutar.

"Yapma lütfen.Konuşmadım işte.Hem o adamın inan ki kötü bir niyeti yok."

"Ben o adama güvenmiyorum Zeynep.Elin Amerikalısı."

"Yapma Kerem.Sende Amerikada yaşadın."

"Olabilir.Ama ben Türk'üm."

"Tamam uzatmayalım."

Birkaç dakika sonra Tom sıksık Zeynep'e bakmaya başlar.Kerem fark eder.

"Bak bak sana nasıl bakıyo dingil herif."

Barış kahkaha atar"Kerem sakin ol abi."

Kerem dayanamaz ve Tom'a sertçe bakıp "İs there a problem?(Problem mi var?)"

"No,everything is fine.(Hayır,herşey gayet güzel.)"

"Good.(Güzel)"

Birkaç dakika sonra Tom ve yanındaki bir arkadaşı masadan kalkıp tuvalete giderler.Kerem'de onların hemen arkasından gider.Ve onlar tuvaletteyken kapıda dinlemeye başlar.

"The girl is really beautiful.(Kız gerçekten çok güzel)"

"Yeah.İt's turns me on.(Evet.Beni tahrik ediyor.)"

"Woaw.(vay canına)" güler.

Kerem yumruğunu sıkar.

"So,do you have a plan?(Peki,bir planın var mı?)"

"Yes.I'm going to be a fun night with her.(Evet.Onunla eğlenceli bir gece geçireceğim.)" güler.

Kerem daha fazla dayanamaz ve tuvalete girip Tom'u yumruk yağmuruna tutar.Tom yere düşer.Tom'un arkadaşı tam Kerem'e vuracakken Kerem onuda halleder ve ikiside yerde kanlı kanlı yatar.

"Motherfucker!Stay away from a that girl.She's my girlfriend!(Or**** Çocuğu!O kızdan uzak dur.O benim sevgilim!)"

Tuvaletten hala gelmeyen Kerem'i merak eden Zeynep,Tom'ların masasına bakar ve masanın boş olduğunu görünce "Eyvah!" diyip masadan kalkar ve tuvaletin kapısına gelir.Yerde yığılı Tom'u ve arkadaşını görür ve Kerem'e bağırır.

"Naptın sen?Nasıl yaparsın bunu?İnanmıyorum sana Kerem!"

"Hakettiler Zeynep.O adam seni yat-"

"Sus Kerem!"

"Zeynep bak güzelim bi dinle."

"Kereem!"

Zeynep yere eğilir ve Tom'a "Are you good?(iyi misin?)"

"I'm fine.Your boyfriend is very angry.(İyiyim.Erkek arkadaşın çok sinirli.)"

"Yes he is.(Evet öyle)" Kerem'e dönüp imalı imalı "Maalesef!"

"Zeynep bırak şu pislikleri gel hadi."

"Kerem delirdin herhalde.Haşat etmişsin adamları."

"Hakettiler diyorum."

Tom ve yanındaki arkadaşı kalkar elini yüzünü yıkar ve revire giderler.ZeyKer&MelBar odaya çıkarlar.

"Kerem napmışsın abi ya?Neden beni de çağırmıyosun kendin hallediyosun?"

"Dövmiycektim.Söylediklerini duydum dayanamadım."

Zeynep atlar "Ya ne söylediler çok merak ediyorum."

Hayatıma Yeniden Hoşgeldin SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin