Cześć, jestem Wiki. Mam 23 lata. Jestem mężatą dziwką. Jestem siostrą Irmindzi. Chodzę do burdelu do Poznania. Jak byłam mała uczyłam się tańca na rurze, a teraz jestem mistrzynią tańca w klubach Go-Go. Mam męża Pączka, który jest chory na cukrzycę i czasami mdleje, ale kocha sex i jest bardzo kreatywny w łóżku. Mam podstawowe wykształcenie, bo po co mi większe?! Nie chodziłam na studia. Nawet nie wiem czy jest kierunek studiowania pozycji sexu albo robienia lodów czy tańca na rurze. Chyba nie ma..., a może ja taki wymyślę? No, w każdym razie jestem mega otwarta na erotykę i wogóle. Kocham mojego męża z jego pół-metrowym kutasem. Chyba właśnie za to go kocham. Jest tak samo zboczony jak ja. Też uwielbia testować pozycje. Moim hobby jest sex i masturbacja. No i oczywiście taniec i sex w burdelach. Mój mąż jest bogaty, więc codziennie chodzę na zakupy do intimissimi lub do sexshopów po wibratory. Ostatnio kupiłam pas mechaniczny dla dwóch osób. Wchodzi się w szelki i ustawia poziom szybkości i głębokości pieprzenia i pas rusza. OH! To takie zajebiste! A! Jeszcze moje marzenia! No, więc chciałabym przerobić całą kama sutrę, usiąść na kołku (czy co to tam jest) od siodła westernowego, mieć w sobie metrowego chuja i żeby w galopie na koniu mi się masował guziczek i żebym dostawała wtedy orgazmu. No i jeszcze żeby mój orgazm trwał tak z 10 minut. Moje ulubione rzeczy: KOCHAM SEX, pozycja "69", frytki, koty i wieczory filmowe z mężem. Zgadnijcie co oglądamy... Porno! Tak jest! Dobrze zgadłeś/aś. No i codzienne ruchanko. To na tyle.
~~~~~~~~~~~~~~~Π~~~~~~~~~~~~~~~~ Nie będziemy robić notatek pod rozdziałem. I FOLLOWUJCIE NASZE KONTO
CZYTASZ
Moja siostra prostytutka // ZAKOŃCZONE ✔
Fanfictionmoja siostra prostytutka wpierdalająca udka