14

3.6K 128 16
                                    

Po wylądowaniu wyszłam z samolotu i pokierowałam się na parking gdzie czekało juz na mnie moje rodzeństwo. Rzuciłam się im w ramiona, witając się ze wszystkimi.

-Tak bardzo za wami tęskniłam.

-My za tobą tez siostra -Powiedział młodszy brat Aron.

-Koniec tych czułości. Wsiadajcie do auta i jedziemy. Rodzice z kolacją czekają.- oznajmiła Katy.

Wsiedaliśmy do auta. Siostra kierowała ,ja siedziałam obok a bracia na tylnych siedzeniach.

-Słyszałam, że Ty i Bieber jesteście razem.krzykneła entuzjastycznie.

-Ja też -oznajmił Aron.

-I ja. Nawet wam posta polubiłem na instagramie.-powiedział głupkowato Luke.

-Nie ciesz się tak. To że polubiłeś im posta nie oznacza , że będziesz drużbą na ich ślubie. Bo ja nim będe.To oczywiste.Przykro mi stary.-powiediał Aron z udawaną skruchą w głosie i poklepał brata po ramieniu na co wszyscy wybuchnęliśmy smiechem.

Włączyliśmy radio i zaczęliśmy śpiewać (fałszować).


Dojechaliśmy juz do domu i wysiedaliśmy z auta. Bracia wyciągnęli z bagażnika moje walizki i ruszyliśmy w strone drzwi. Pociągnęłam za klamkę, otworzyłam drzwi i jako pierwsza z mojego rodzeństwa weszłam do domu. Z kuchni wyszli rodzice. Podeszłam do nich i ich wyściełałam.

-Cześć córciu.-powiedzieli jednocześnie.

-Hej. Tak dawno was nie widziałam

-Chodźcie do stołu kolacja jest już gotowa.-powiedział mama.


- Tyle czasu cie tu nie było, opowiadaj co u ciebie.-powiedział tato gdy już wszyscy siedzieli przy stole.

-No wiec tak....

Opowiedziałam rodzinie wszystko co się u mnie działo od czasu kiedy się ostatnio widzieliśmy....no ...prawie wszystko. Nie powiedziałam im,ze mój "związek" z Justinem jest udawany.

Po zjedzonej kolacji razem z mamą i siostrą posprzataliśmy i poszłam do pokoju. Rozpakowałam się i wzięłam szybki prysznic. Przebrałam się w piżamy i położyłam się do łóżka. Włączyłam telefon i zobaczyłam trzy sms'y od : Seksowny Justin ❤❤❤(nie,nie zmieniłam tej nazwy.😂)


(Czytając zwróć uwagę na OD/DO)

OD: Seksowny Justin ❤❤❤

Hej słoneczko😙 Już wylądowałaś?


OD: Seksowny Justin ❤❤❤

Jak będziesz w domu to napisz😊


OD: Seksowny Justin ❤❤❤

Martwię się...

DO: Seksowny Justin ❤❤❤

Hej Jus.Przepraszam, że nie odpisywałem ale dawno się widziałam z moją rodziną i tak się zaglądałam,ze nawet nie zobaczyłam sms'a od ciebie. I nie musisz się martwić. Doleciałam cała zdrowa.😀


Od razu otrzymałam wiadomość. Niemalże w tempie natychmiastowym,jakby tylko czekał na tego sms'a.


OD: Seksowny Justin ❤❤❤

To dobrze, że jesteś cała i zdrowa. A przede wszystkim moja. 😆❤💪


DO: Seksowny Justin ❤❤❤

Nie przesadzaj....😒


OD: Seksowny Justin ❤❤❤

Oj no dobrze , dobrze , MOJE kochanie.😆


DO: Seksowny Justin ❤❤❤

Ty głupi jesteś😑


OD: Seksowny Justin ❤❤❤

Chyba seksowny chciałaś powiedzieć. Dobrze wiem jak masz mnie zapisanego w kontaktach 😂😂


DO: Seksowny Justin ❤❤❤

I równie dobrze wiesz, że sam sobie to ustawiłeś.


OD: Seksowny Justin ❤❤❤

Jasne 😑


DO: Seksowny Justin ❤❤❤

Dobra ja idę spać😚


OD: Seksowny Justin ❤❤❤

Już? !?!? Tak szybko ?!?!?!?😲😲😲


OD: Seksowny Justin ❤❤❤

Aaa...sorki strefy czasowe...😂😆😉 No to slodkich snów!💕 Śnij o mnie ! 😚😚😚


DO: Seksowny Justin ❤❤❤

Dobranoc 💕


Nie otrzymałam wiecej wiadomości i po chwili zasnęłam.

Do ostatniej kropli krwi | JBOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz