V době, kdy jsem se dostala do kuchyně, už jsem byla v modrém námořnickém triku a khakich šortkách, moje boty v právé ruce a šaty v levé. Otevřela jsem první skříň, kterou jsem našla a zatlačila šaty dovnitř, nahrbila jsem se, protože se takhle můžou zničit a byla by to škoda, protože Liv odvedla vážně dobrou práci. Ale Rhonda je na cestě, dostala jsem mnoho zpráv, ve kterých mi Charlie zděloval, že se jí pokouší odvést, ale nefunguje to, jen to dělá věci horšími. Rhonda má podezření, že je něco špatně.
Chytila jsem mop a kbelík a začala jsem uklízet. Předstírala jsem, že tohle dělám celou dobu. Sotva jsem popadala dech, když se otevřeli dveře a v nich se objevila Rhonda v jejích červených šatech, která mně vyděsila. Nemůžu si pomoct. Vypadala jako královna, která přichitala jednoho ze zaměstnanců jak dělá něco zakázaného a teď bude chtít useknout zaměstnancovu hlavu. V tomto případě, mojí hlavu.
Do prdele, jsem mrtvá.
Ztuhla jsem na místě a ona se taky zastavila, pečlivě mně sledovala a snažila se najít něco, co je pryč. Jsem paranoidní, možná jsem na něco zapomněla, možná si všimla, že jsem byla na bále. Možná, že mám ještě nějaký make-up, nebo jsem zapomněla na šperky. Chystám se začít vyšilovat, i když vím, že jsem všechno udělala správně. Naplánovali jsme to pečlivě, plánovali jsme to tak, abych postupovala ve strategických bodech a tak jsem to také udělala. Zapomněla jsem jen masku a tu už jsem dávno ztratila a Rhonda jí nenašla.. zatím. Do prdele! Jak jsem mohla zapomenout na masku?
„Tady jsi,“ řekla Rhonda a vrátila mně zpátky do reality. „Neodvádíš dobrou práci. Podlaha se neleskne jako zrcadlo.“
Zhluboka jsem si povzdechla, když to říkala a pak přikývla. „Omlouvám se, byla jsem nepozorná při vší té hudbě,“ řekla jsem, tak pokorně, jak je jsem mohla, vyhýbala jsem se očnímu kontaktu. Teď jí nevzdoruju.„To není tvoje práce. Radši vytři tyto podlahy a pak jdi do druhé kuchyně pomoct cateringové službě.“
„Ale to je jejich práce. Ty jsi mně požádala o úklid kuchyně,“ protestovala jsem a kousla se do jazyka, když zvedla obočí. Komplex je teď tak velký, že má dvě kuchyně, je to lepší jak připravovat jídlo pro všechny hosty a to vždy v nejlepší kvalitě. Dnes se používá jen jedna, protože Rhonda najala cateringovou službu.
„Vzpíráš se mi, Arabello?“ Zeptala se Rhonda a ruku si přiložila k ústům ve falešném šokovaném gestu. „Uděláš to, co jsem ti poručila.“
Zavřela jsem oči a kousla se do jazyka, abych jí neřekla, že si ty svoje požadavky může strčit někam. Nechtěla jsem, aby přistoupila blíž, protože se bojím, že by mohla ucítit parfém a přijít na to, co jsem dělala. „Ano, madam,“ vzdala jsem se. Nenávidím jí tak moc.
„To už je lepší. Teď to tu dodělej a přejdi do další kuchyně. Bál je téměř u konce a pak budeš muset uklidit taneční sál. A zítra ráno se vrátíš do pravidelné práce.“
Rychle jsem zamrkala, přemožena těmi pokyny. Nevyspím se, jestli ode mě čeká, že uklidím celý sál a pak se vrátím k čištění toalet. Je ta žena v pořádku? To je nějaký druh zneužívání.
Usmívá se, přesně ví, co dělá a užívá si, že trpím. „Jsi legálně dospělá a můžeš odejít, ale máš smlouvu, Arabello. Nemusím být už tvoe opatrovnice, ale jsem tvoje šéfka a ujistím se, že letos v létě děláš svojí práci.“
Takže ona ví,že to byli oje narozeniny, že celý bál začal kvůli mně. Ona to ví…. Ta děvka.
„Všechno nejlepší k narozeninám …. Oh počkat, je po půlnoci. Zapomeň na to,“ dodala a já zatnula pěst kolem tyče u mopu. Opakuji svou mantru v hlavě, že nemůžu zabít svojí šéfku, protože nemůžu jít do vězení.
ČTEŠ
Call Me Ella (Překládané do CZ) ✔
FanfictionAno, ztratila jsem otce, který byl nejlepším člověkem na celém světě. Ano, mám nevlastní matku, která je čarodějnice a kterou nenávidím nejvíce ze všech. Ano, mám dvě nevlastní sestry, které jsou jako osina v zadku, a které přišly o rozum když byli...