Jeg tar på meg en svart kjole med glitter som rekker meg til litt under rumpa og puffer opp håret litt. Jeg sminker med med det vanlige og setter en gull hårbøyle i håret. Også tar jeg på med en sort skinnjakke og svarte høyhelte boots med litt gull nagler. Det var vel det! Nei! Jeg må ta på gull ringen jeg arvet av mamma! og gull armbåndet jeg kjøpte i USA en eller annen gang!! Jeg gidder ikke å ta med veske. Jeg trenger den jo ikke! Jeg går ned og der er bare Niall.
"Er vi sammen nå? Eller hva...?" Spør Niall usikker.
"Vil du?" spør jeg.
"Ja" sier han
"Da er vi det!" sier jeg bestemt.
Louis og Harry kommer inn, og jeg plystrer for å se om de rødmer. Og det gjør de! Haha!!
Alle smmen har på seg en hvit skjorte, blazer og olabukser.
"Har dere snakket sammen på forhånd om hva dere skal ha på dere? Isofall føler jeg meg utestengt!" sier jeg litt fornermet på tull.
"Nei, faktisk ikke!" sier Harry litt forbauset over at de har på det samme.
Så kommer Zayn og Liam inn også. Liam har på seg det samme som de andre gutta, men Zayn har ikke på seg blazer.
"Jeg tror dere ikke! Nå er jo jeg og Zayn outsidere!" sier jeg.
"Nei, jeg har blazeren min i gangen!" sier Zayn.
"Da er det jeg som er outsider." sier jeg.
"Joda vi har planlagt!" sier Louis og ler.
"Jeg visste det!!" Sier jeg stolt.
Vi kjører dit. fordi vi hadde brukt en halvtime om vi hadde gått, mens nå bruker vi ti min kanskje.
Når vi kommer frem, åpner Perrie døren og gir alle klemmer
"Har dere planlagt hva dere skal ha på dere?" Spør Perrie
"Sa jeg også!" sier jeg
"Jada!" sier Liam
Vi går inn og går hvert til vårt. Guttene setter seg i en sofa, og jeg går med Perrie bort til Elanor, Danielle, Sophia og der er også resten av Little Mix.
"Hei Lexi" sier alle nesten i kor.
'Har Louis snakket om med med alle!?" tenker jeg
"Louis har snakket om deg i flere år! og vist bilder av deg fra da du var liten og etterhvert på instagram også!" Sier Elanor.
'Det var derfor han og de andre fulgte meg! Jeg trodde det var en feiltagelse eller noe!' Tenker jeg
Vi går å tar et glass vin hver. Jeg vet at jeg er 14 men jeg har jo drukket før!!
Vi går bort til kjøkkenet og prater litt. Jeg står med ryggen til døren, så jeg ser ikke at Louis kommer til oss. Han tar en U-sving rundt meg, og når han er på forsiden av meg tar han drikken ut av hånden min uten at han stopper å gå, og når han er på vei tilbake til gutta som bare står å ler tar han en slurk av glasset. Og jeg roper etter han;
"Hei!! Det der er min drikke!!"
"Ikke nå lenger!" Roper han tilbake.
"Uretferdig!" sier jeg lavt men de andre jentene hører det og begynner å le. Og jeg ser bare litt sur ut.
Jeg går å henter en ny drikke. Og vi fortsetter å prate. Vi skal en film som heter 'White House Down', men først leker vi nødt eller sandhet.
•~Niall's POV~•
Liam begynner:
"Niall!
Nødt eller sandhet?"
"Sandhet" sier jeg
"Så kjedelig du er da! Tror du at du og Lexi noen gang kommer til å bli sammen?" spør Liam
Åja de vet det ikke. Jeg ser på Lexi og hun nikker.
"Vi er sammen!" Sier jeg og smiler. Jeg ser bort på Lexi igjen, og hun smiler også.
"Harry, nødt eller sandhet." sier jeg
"Nødt" sier han som om han er best.
"Du er nødt til å kline med Jesy!" sier jeg.
"Ok" sier Harry og lener seg over Jesy og de kliner i nesten 30 sek! Det er mye for å ikke være kjærester!
"Ok, Lexi.
Nødt eller sandhet?" sier han som om ingenting har skjedd.
"Nødt!" sier hun
"Du er nødt til å... kline med Niall." sier han
Hun gikk sakte mot meg. De grønne øynene hennes er så fine, jeg har ikke lagt spessielt merke til dem før. Og vi kysset.
_________________________________
Xxx Sophie
ESTÁS LEYENDO
New family, New life
FanficJeg kan ikke tro det!! De har løyet for meg hele tiden!! Jeg løper opp på rommet mitt og legger meg i sengen. Jeg tar fram dagboken min og begynner å skrive 'Kjære dagbok. Jeg er adoptert. Jeg kan ikke tro det! Og de vil ikke fortelle meg hvem min...