Prológ- Dračia planéta? (Mirnog)

6 0 0
                                    


Kde žijeme? Pomenujme ju Dračou planétou. Dračia planéta má tmavo fialovú zem, zelenú oblohu a voda má čiernu farbu, ale aj keď je čierna neznamená že je špinavá či odporná práve naopak, je dokonalo čistá a sladká, povedal by som, že je chutnejšia než voda či pivo v ľudskom svete. Z pevniny vyrastajú niečo ako stromy, až na to že sú 500 metrov vysoké, nemajú žiadne tzv. listy ani kvety, hneď im vyrastajú plody striebristej farby, ich priemer je 30 metrov veď inak by nás drakov nedokázali nasýtiť. Tráva fialovej farby, ktorá má 60 metrov naše mláďatá sa tam schovávajú a zabávajú sa. Polovicu svetelného roka nás nasýtia plody stromov a potom majú oddych, vtedy príde na rad živočíšna potrava. Na Dračej planéte žijú draky, ryby- čo je potrava pre mladé draky do 300 rokov a pre nás dospelých drakov je to živočích ktorý sa nepodobá žiadnemu zo Zeme a pre ľudí by bol smrteľne nebezpečný. Je vysoký asi 150 metrov, jeho chrbtová kosť je skrivená a vyrastajú z nej 4 nohy a 4 ruky, na rukách má 4 prsty a drápy zaostrené a dlhé 10 metrov, no nohy má podobné levovi a pazúre má 10 metrov dlhé a tiež zaostrené, nemá žiadnu srsť je fialovej farby aby splýval s prostredím, jeho hlavu tvorí iba papuľa ktorá má tvar ihlanu, vyzerá ako kvetina až na to že tam kde sa spájajú trojuholníky kde má byť vrchol má jedno obrovské oko, a keď sa mu papuľa otvorí, jeho oko sa mu húpe, a je akoby prilepené na lane, vyzerá to smiešne ale pre ľudí by to bolo ohavné, v papuli má 10 metrové zuby. Na obranu používa jed ktorí mu vystrekne z úst. Čiže nieje to ľahký protivník. Ak nás draka zasiahne jed, dalo by sa povedať že je po nás a dosť bolestivo, keďže jed spôsobí iba oslepnutie, slabosť a neschopnosť pohybu. Po jede nás tento živočích zožerie zaživa. Viem že pre vás ľudí ak by ste boli na našom mieste, bolo by to strašidelné . Ale ak nás netrafí jed aj keby nás iba pokúsal, mali by sme zranenie ale boli by sme v poriadku, čiže ak nás netrafí tak mu väčšinou zožerieme oko čo mu visí a potom jeho, asi si to ale zaslúžime pretože aj my ich žerieme zaživa. Tento živočích sa živý prevažne rybami. Je to stanovené našou planétou, vôbec to neriešime možno preto že sme len zvieratá. Ale ak by ste sa pýtali prečo žerieme živočícha a namiesto neho nech si dáme rybu tak dospelé draky by spotrebovali toľko rýb, že by ich vyhubili. Ako hovorím je to stanovené prírodou. No stromy neovlivníme aby mali plody nepretržite a ani živočíchy potrebujeme aby sa rozmnožovali. Je jasné že sa nerozbehneme zožrať jeho mláďa to by bol dosť závažný trest aj keď je to naša potrava, ale nepoznám draka čo by zabil mláďa Trokata tak sa totiž ten živočích volá ale to nieje podstatné. My draky sme vysoké 200 metrov a krídla máme 85 metrov dlhé (dospelé draky) máme 4 nohy a žiadne ruky namiesto nich máme krídla, na krídlach a nohách máme pazúry 20 metrov dlhé dalo by sa aj povedať že sú to naše ruky .Sme vraždiace monštrá. Zaujímalo by ma čo by ste robili ak by ste nás videli.

Túžba drakovWhere stories live. Discover now