Telefonum titreyince istemsizce yatakta doğruldum.
Alice : Hemen de özlenmez ama özledim iste
Mesaj karşısında tutulmustum harika bir duygu yasıyordum.
Emma: neyi?
Diyerek biraz odunluk yaptım.Alice: babamı
Alice: daha gelmedi deHem bozulmuş hemde eğlenmistim.bu soylediğiyle
Emma: bekleyelim istersen birlikte;)
Alice: yarın uyanamaz ve okula gelemezsen ne olacak peki
Emma: dersleri kaçırım sanırım
Emma: :)Alice: o zaman bende seni kaçırım ;)
Emma: hayır demem :)
Alice: zaten teyzen yüzünden işimiz yarım.kaldı.
Alice::(Emma: fotoğraf gönderildi.
Alice:hey Vanilya beni öldüreceksin
Ona şuanki halimin fotoğrafını atmıştım.
Emma:vanilya mı :)
Emma: o halde sende çikolatasın.
Emma: olur mu çikolata :)Çikolata: uyduruk laflar bulma benimkinin bir anlamı var :(
Emma: tamam bende anlamlı birşey bulurum o zaman
Alice:azla bekletme bari
Emma:orası bana kalmış şekerleme ???
Şekerleme: Olmadı Vanilya olmadı.
Şekerlemenin bir anlamı yoktu zaten ne aptalım.
Emma: bulacağım ama bekle
Alice: bekliyorum canım
Alice : artık uyu
Alice: yarın bulursunEmma: istesem şimdi de bulurum ama madem yarın bul diyorsun yarın bulayım.
Alice: hahaha tamam olur Vanilya
Alice: iyi geceler
Alice: Seni seviyor gibiyim.Emma: iyi geceler ayıcık ??
Ayıcık: ayıları pek sevmem
Emma: iyi geceler yarın bulacağım
.Alice: iyi geceler ..
•••••••••••
Uyanır uyanmaz geri yatağa gömülmedim bugün bu tuhaftı ama hoş bir tuhaflıktı.
Gardrobumu acıp dün ayarladığım bahçıvan pantolonumu ve bodymı aldım.
Hemen giyindim.
Banyoya girip işlerimi gördüm.Titreme geldi cebimden.
Kesin Alice di ve günaydın mesajı atmıştı.Alice: Steven seni almaya gelecekmiş
Alice: Günaydın Vanilya.
Umarım Alice de onunal gelir çünkü Steven ile aynı ortamda bulunmak dahi istemiyorum.
Hemen hazırlandım ve kahvaltıya indim."Napiyim teyzeciğim işlerim çok yoğun bu aralar "
Dedi elindeki çayı yudumlarken teyzem."Neyse artık "
Dedim ve ağzıma zeytin attım.Anında gelen korna sesi ile teyzemde bende ürperdik.
"Alice geldi "
Dedim Panikle ve hızlıca kalktım.içimden gelmesini çok istediğim için gerçeğe uyarlamış haldeydim.
"Yani Steven ve Alice "
Hemen ayakkabılarımı giyip kapıya yöneldim.
"Görüşürüz bebeğim "
Diyen teyzemi bile görmeden kapıya attım kendimi.Stevenın arabası önümde duruyordu.
Steven bana bakıp gülümsedi.
Bende ona sahte bir gülseme atıp arabanın içini kurcaladim gözlerimle. Alice yoktu."Günaydın"
Dedi kapıyı açarken."Gerek yoktu neden geldin "
Dedim hemde koltuğa kuruldum.
O ise kapiyı kapatıp kendi koltuğununa kurulana kadar cevap vermedi.Oturduktan sonra bana doğru dönüp bakındı.
"Özledim belki "
Yapma şunu be Steven.
"Bak Emma "
Diyerek konuşmaya başladı.Döndüm ve baktım.
Artık ona dair tek bir duygu yoktu içimde.
Hatta yaptığım seyden dolayı bir pismanlık yada acıma duygusu bile yoktu."Annemlerin yaptığı şeye darıldın biliyorum haklısın da ama onlar biraz öyle insanlar sen gidince konustum hepsiyle içlerinden geçen şey bu değildi öyle söyleselerde bu değildi.
Dedi sanki ben onu ve ailesinin sacma laflarını duymak istiyordum da.
"Seni seviyorum Emma ve kaybetmek istemiyorum. Beni de ailemide affet "
Dedi ve elimi tuttu.Sertçe ona döndüm.gözlerine baktım ve elimi hızlıca çektim.
Steven ile ne kadar sevgili olsak da Alice 'e bunu yapamazdım."Neyi bekliyoruz Steven gidelim artık"
Dedim.hem konu kapansın hemde çift taraflı rahatlayalım diye.
Steven ise elini cekip kendini toparladı.
"Alice'i "
Dedi kollari direksiyonda.Bir anda gözlerimi fal taşı gibi açtığımı biliyordum.
"Ne , nerde ki "
Dedim az önceki muhabbeti bitirmeye çalışan kişi ben değilmişim gibi."Markete gitti gelir şimdi "
Dedi tripli halde.
Çokta umrumdaydı sanki.Kafamı çevirdiğim anda köşeden Alice 'in geldiğini gördüm.
Bir elinde telefonu ve çantası diğer elinde ise kese kağıdına sarılmış pogaçalar vardı.
Siyah şacları ensesinde toplanmıştı.
Üzerinde kot bir ceket ve altında da aynı renkte bir kot pantolon vardı.Arabaya yöneldi.
Beni farkedince gülümsedi ve arka koltuğa oturdu."Selam "
Dedim sessizce .
Steven arabayı çalıştırdı."Selam Emma "
Dedi cantasından kurtulmaya çalışırken.Bir günde iki bölüm oldu fena da olmadı gibi çok önemli bir bölüm olmasa bile 600 kelime tuttu bu yüzden aynı gün içinde paylaştım.
Umarım beğenirsiniz ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VANİLYALI DONDURMA Dondurma Serisi-1 (TAMAMLANDI )
RomansaVanilya kadar saf , Dondurma kadar soğuk .. O Şey, Aşk Kimle yada nasıl olduğu önemli değil aşk aşktır.