Adsız Bölüm 8

36 3 0
                                    

Okulun bahçesi tamamen şaheserdi çünkü duvarların tamamı sarmaşıklarla ve resimlerle süslüydü.

Okul binasından içeri girdiğimizde de dışarısı kadar içerisi de şaheserdi. İç tasarımı, dekorasyonu herşeyi tamamen harikaydı.

Okul binasının girişinin hemen sağ tarafında nöbetçi öğrenciler duruyordu. Okul müdürünün odasını sorduğumuzda bizi direk müdürünün odasına getirdiler.

Kapıyı tıklattı babam. Ve içeriye girin sesi ile içeriye girdik.

Okul müdürü;
" -Hoşgeldiniz, buyrun böyle oturun." dedikten sonra oturduk.

Hemen konuya girdi babam.
" -Hoşbulduk müdür bey, Kızım ortaokul öğrencisi buraya benim tayinim sebebi ile yerleştik bu yüzden kızımı bu okula kaydettirmek istiyoruz." dedi.

Ardından müdür bey;
"Tabi efendim, öncelikle kayıt işlemleri için kızınızın ve sizin kimliklerinizi alabilirmiyim." dedikten sonra kimlikleri verdi babam...

Kayıt işlemleri nihayet tamamlanmıştı. Yarın sabah saat 07:00 gibi okulun ilk zili ile derse başlayacaktım. Yeni arkadaşlar edinip belki buraya daha çabuk alışırım kim bilir Diye düşünürken eve doğru yola koyulmustuk.

Yol boyunca Selma teyze bize buranın güzelliklerinden buranın yöresinden bahsediyordu.

Buranın havası okadar temiz ki şehirdeki o toz kokusu olsun, araba gaz kokusu olsun hepsinden uzak ve apayrı bir yer burası. Bazen değişiklik iyi geldiğini düşünüyorum kendi kendime derken zaman ne çabuk geçtiyse artık evin sokağına gelmiştik bile.

Babam
" -Selma hanım; Buyrun bize gidelim." dedi.

Selma teyze
" - Evde işlerim var onları halletmem gerek" desede benim ısrarım üzerine bize gelmesinde ikna olur. Sokağın başından eve doğru giderken Selma teyze bize bu evdeki olayları anlattı.
Selma Teyze;
"- Bu evde zamanında üç kişilik bir aile yaşıyordu. Ailenin tek bir çocuğu Berkan var.
Berkan tamamen içine kapanık bir çocuk yani nasıl desem şuan tarif edemiyorum ama hani vardır ya tamamen karanlık insanlar şuan tarif edemiyorum ama.
Ben;
" - Psikopat gibi birşey mi?
Selma Teyze;
"- Hah evet doğrı kelime o. Yani psikopat gibi birşey odasından dışarı çıkmaz karanlık bir tip işte psikopat diyeniliriz. Birgün gece dışarıda bir ses, bir gürültü ama anlatamam ne oluyor diye pencereye fırladım. Sizin oturduğunuz evi görmemle şoka girmem bir oldu hemen apar topar Eşimi çağırdım Ali kalk çabuk diye derken dışarı fırladık. Sizin evi görmeniz lazım tamamen yanmış. En kötüsüde ne biliyormusunuz.

Derken Selma teyze gözyaşlarına tutulur. Neyse ki eve gelmiştik hemen içeri girdik. Selma teyze elini yüzünü yıkadı. O sıra ben çay demledim filan derken içeri geçtik. Anlatılan yerden devam etti Selma Teyze;

İşte nasıl anlatsam bilmiyorum (Sesi boğuk bir ses tonu ile) işte o anı hiç unutamam içeriden üçtane ceset çıktı. Maalesef ki içeride uyuya kalanlar vefaat etti.

Saklı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin