Backstage

210 4 3
                                    

Jeg bliver helt vildt glad! Så kan min familie endelig møde den pige, som jeg har talt om uafbrudt i 2 uger, hahah!
-
( normal synsvinkel )
Tænk at jeg skal med dem backstage! Så skal jeg også møde Martinus, omg! Min indre fangirl kommer lidt frem, hahah!
Jeg leder efter Paula, hendes mobil ringede og hun gik et andet sted hen, men ved ikke hvor?
Jeg kunne mærke min mobil brumme i min lomme. Det er en besked fra Paula
" Undskyld, jeg blev nød til at gå! Min far har været ude for en ulykke.. <3 " havde hun skrevet.
Ej, shit!! jeg svarede:
" ej!! Håber at han er okay! Og det er helt okay, forstår <3 - Vi finder en anden dag meget snart. "
Jeg lagde telefonen i lommen igen og gik over imod Marcus.
" Paula blev nød til at gå, dsv. "
" Nårh okay, skal vi gå derhen af? " svarede han.
" Jep! " sagde jeg glad.
-
Da vi næsten var henne ved hotellet bad han mig om at tage min hætte over hovede så ingen kunne se mig ansigt, så fansene ikke ville tro noget. Selvom at det ikke ville gøre noget! ;) Alle fansene skriger de vi går forbi, jeg griner lidt for mig selv. Det var mig for et halvt år siden i Tivoli i København! Det er sjovt at tænke på.
-
" Hey Mac, hvor fandme blev du af!? " kunne jeg høre en råbe. Gætter på at det var Martinus! Kan slet ikke høre forskel på deres stemmer, fuck.
Vi gik derind og alle stivnede og kiggede på mig.
" Marcus, du ved godt at du ikke må tage fans herop!? " sagde deres far meget streng.
" Det her er Maja! " sagde han og kiggede stolt på dem.
" Nårh, Maja! " sagde de begge to kor.
Ved de hvem jeg er? Jeg sender Marcus et underligt blik, er ret forvirret?
" Hej, jeg hedder Martinus " siger Martinus.
" Ved godt hvem du er " sagde jeg og grinte.
-
Jeg har været her i en halv time. Marcus og Martinus øver sig, de er virkelig gode!! Jeg sidder i en sofa og kigger på min telefon.
Lige pludselig går de ind i et andet rum? Hvad mon de skal? Nå, ligemeget.
-
( Marcus synsvinkel )
Martinus trækker mig ind ved siden af?
" Hvad sker der? " spørger jeg lidt irriteret.
" Tillykke brormand! Maja er sgu en smuk pige! Hende skal du non score " sagde Martinus og smilte.
Jeg smilte stolt.
Jeg tror virkelig at jeg er forelsket.
-
Skriv " mere " i kommentaren for mere! elsker jer

Marcus min børnepasserTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang