Bir kere kaybettim bir daha olmaz!

1K 54 15
                                    

Miraydan...
Evime gelmiştim şükürler olsun ki. Hala bana yaptıklarına inanamıyordum. Bu, bu çok üzücüydü hatta kırıcı.. Aynaya bakmaya korkuyordum zira aynaya bakarsam yansımamı tanıyamıycak bi haldeydim. Cihan beni korumak isterken daha beter hale getirmişti. Kalbimdeki Boran ağırlığının yanına birde cihanın ihaneti yerleşmişti. Eve bakındım bir müddet keşke gelirken alışveriş yapsaydım gerçi yemek yiyecek bi halde değildim ama olsun. Bu evde çocukluğum geçmişti. Annemin ölümünden sonra bi daha hiç gelmemiştik babamla... Zaten o günden sonrada eskisi gibi baba kız ilişkimiz devam etmedi. Piyanonun başına geçtim.
.
Flashback..
Miray: Anne bende senin gibi güzel çalabilecek miyim piyano?
Annesi: Sen benden de güzel çalacaksın kızım
Miray: Hayır anne sen çok güzel çalıyosun
Annesi: Miray bebeğim.. İlerde ben seni dinlemeye geleceğim
Miray: Ya kazanamazsam ya beceremezsem anne
Annesi: Sen Miray Danersin yapamıycanı hissedince kendine kim olduğunu hatırlat. Sen benim biricik bebeğimsin hayatım. Ne olursa olsun her zaman senin yanındayım. Başarında da başarısızlığında da..
Miray: Seni seviyorum anne
Annesi: Bende seni seviyorum prensesim. Ama yemeğimizi hazırlamazsak baba bizi sevmicek
Miray: Yaa kıyamaz o bize
Annesi: Hadi ya şımarık kızım benim
Flashback son..
.
Miray tuşlara basmaya hangi ara başlamıştı ya da ne zamandır ağlıyodu bilmiyordu. Ağlaya ağlaya annesinin o gün çaldığı parçayı çaldı.
Miray: Seni seviyorum anne... Ve ben Miray Danerim başaramıycağım zorluk yok!
.
.
Aynı zamanda Boran bilmem kaçıncı birasını yudumluyodu. Sinirini ancak birayla yatıştırıyordu.
Cihan: Yeter içme şerefsiz
Boran: Kapa çeneni sen
Cihan: Ulan kız kayıp beyimiz burda keyif yapıyo
Boran: Üstüme gelme Cihan
Cihan: Gelirim sanane lan! Ulan o kızın başına bi iş gelsin var ya sikerim seni duydun mu?
Boran: YETER BE! ULAN O KIZ BENİM HERŞEYİM DUYDUN MU? ONUN BAŞINA Bİ İŞ GELMİCEK GELİRSE ŞAYET BEN ZATEN YAŞAMAM BENİ ÖLDÜRMEK İÇİN SANA GEREK KALMAZ! BEN ZATEN O OLMADAN NEFES ALAMAM!
İşte şimdi Boranda sinir krizi geçiriyodu... Boş şişelerden birini duvara fırlattı. Sevdiği kaybolmuştu ve o hiç bişey yapamıyodu. Pınar korkuyla kubilaya yanaştı. Boranın bu hali tedirgin etmişti onu.
Boran hızla kalktı koltuktan
Kubilay: Nereye
Boran: Mirayın odasına
Boran Mirayın odasına gidince kapıdan girdiği gibi sevdiğinin kokusu sardı her tarafını... Özlemişti onu. Hemde fazlasıyla. Tamam terk ettiğinde de özlüyordu ancak yanında cihan vardı ve nerde olduğunu biliyordu içi rahattı en azından...
Komidinde mirayın şalını gördü. Bu şalı Mirayla birlikte İzmir'den almıştı. Gittikleri tatilden...
.
Flashback...
Miray: Aşkım burası çok güzel
Boran: Seninle gelince ayrı bi güzel tabi
Miray hırsla güneş gözlüğünü yarıya kadar indirdi. Boran bu haline yarım ağız güldü. Mirayın bu kıskanç haline aşıktı genç adam...
Miray: Ha daha önce başkalarıyla geldin?
Boran: Yani miraycım
Miray: Delirtme beni Boran! Kim o kız doğru söyle
Boran gülmeye başladı.
Miray: Ne gülüyosun be
Boran: Merte kız dediğini söylicem
Miray: Me-mert mi? Hani denizin sevgilisi olan mı?
Boran: Başka mert mi var aşkım? Kıskançlıktan algılayamadın heralde. Evet o
Miray: Ya en başından söylesene
Boran: Olmaz
Miray: Neden olmaz bayılıyosun beni sinir etmeye
Boran: Cık ben direk sana bayılıyorum!
Boran sevgilisine sarıldı ve arnavut kaldırımlarında gezmeye başladı.
Miray sokak tezgahlarına bakmaya bayılırdı. İşte bu yüzden seviyordu genç adam. O diğerleri gibi değildi. O kendi gibiydi. Sokak tezgahlarına bakan... Lüks restoran yerine sokak satıcılarından yemeyi tercih eden...
Daha sonrasında mirayın kırmızı bi şala baktığını fark etti.
Miray: Sevgilim bak bu çok güzelmiş bunu alıcam.
Boran parayı çıkarıp verdi hemen
Miray: Napıyosun Boran ben alıcaktım zaten onu
Boran: Olsun ben almak istedim. Getir bakalım takalım.
Boran Mirayın boynuna şalı bağladı. Ardından dudaklarına saf masum bi öpücük kondurdu.
Miray: Ya boran napıyosun herkesin içinde!
Boran: Ha yalnızken öpebilirim? Ayrıca parlatıcını değiştirmişsin fark etmedim sanma küçük hanım.
Miray kıkırdayarak sapık dedi.
Flashback son...
.
Boran: Nerdesin güzelim? Nerdesin!
Sonrasında gözüne mirayın annesiyle olan fotoğrafını gördü. Bir piyanonun başında bir birlerine sarılmış ve mutlulardı. Şu anda boranın aksine... Boran resmen fotoğraftaki mutluluğu kıskandı bir anda. Sonrasında o fotoğraftaki yeri düşündü.
.
.
Ertesi gün...
Miraydan.
En azından pınara haber vereyimde meraklanmasın bari kız. Telefonu açtığımda şaşırmadım. Herkes aramıştı.
Cihan: 37 arama 21 mesaj
Boran: 67 arama 45 mesaj. Oha buna şaşırdım işte çocuk sabırla aramış.
Pınar: 15 arama 9 mesaj
Kubilay: 30 arama 19 mesaj
Deniz: 1 mesaj. Bu kız benden gene ne istiyo ya ay hiç uğraşamıycam.
Selin: 12 arama ve whatsapp grubundan da 134 mesaj mı oha!
Yönetmen: 23 arama 12 mesaj.
Selin nerden öğrendi merak ettiğim için mesajları açıp rast gele hızlıca baktım.
Selin: Abi miray kayıpmış magazinden gördüm.
Oha magazinciler nerden duymuş. Tabi bizimkiler polise filan gittiyse öğrenmeleri zor olmamıştır. Hep ortalığı karıştırın zaten siz!
Pınarı aradım.
Çalıyor.. çalıyor..
Pınar: Ay miray arıyo
Boran: Aç ve hoparlöre ver telefonu
Pınar: Ay tamam boran panik yapma beni.
Pınar: Alo
Miray: Pınar?
Pınar: Nerdesin kızım sen meraktan öldürmek mi istiyosun beni?
Miray: İyiyim ben merak etme diye aradım.
Pınar: Nerdesin geleyim yalnız kalma
Miray: Yalnız kalmaya ihtiyacım var
Pınar: Yapma miray herkes perişan oldu.
Miray: Onlarda beni perişan ettiler pınar bana haksızlık değil mi?
Pınar: Bak bu konuyu sen gelince detaylı konuşuruz hadi gel.
Miray: Pınar...
Pınar: Hı?
Mirayın bi huyu vardı asla telefonla konuşurken sabit kalamazdı illa bi şeylerle uğraşırdı. Pınarla konuşurkende farkında olmadan yürümeye başlamıştı. Tam üst kattan alt kata inecekken ayağı kaydı.
Miray: Ayy!
Boran: Miray!
Birden telefon kesilince boran panikledi. Miraya bişey olmuştu be o sakince bekleyemezdi!
Boran: Cihan sana bişey sorucam
Cihan: Ne var ne sorucaksın?
Boran: Şu mirayın annesiyle çekildiği başucundaki fotoğraf nerde çekildi?
Cihan: Dağ evlerinde?
Boran: Adresini biliyo musun?
Cihan: Evet. ...... sapağından girince yolu takip et karşında görürsün noldu ki?
Boran: Ben dayanamıcam evlere bakalım ben dağ evine gidiyorum.
Cihan: Tamam bende gidebiliceği yerlere bakarım!
Boran hızla çıktı evden artık bir bir evleri arıyacaktı yapacak başka çaresi yoktu. Mirayı hemen bulmalıydı...
Boran: Bulucam seni! Bi kere kaybettim bi daha kaybetmicem!
.
Meraba kedicikleer 😻
Dayanamadım ve bi bölüm yazmaya karar verdim umarım beğenmişsinizdir. Fragmanı gördünüz mü? Resmen gelen vuruyo giden vuruyo leoncuğuma. Valla kalbime inecek yakında. Sizde düşüncelerinizi yazın. 😸
Bool kedicikli geceler 😽

Oyunun adı: AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin