Ep-10 Төгсгөл

754 51 17
                                    

Зохиогчийн талаас
Өнөөдөр нэг л өөр бусад өдрөөс шинэлэг байсан юм.
4 давхар байшингаас бүгдээрээ гаран нэг зүг рүү яаран явж байлаа. Хаашаа явж байгаа юм бол? Магадгүй яаралтай ажил байх тиймүү? Тэд том хар машинд суун явсаар томхон цагаан өнгийн барилганы урд ирэн бүгд хар костем пижакаа янзлан хаалгаар орлоо. Бүгд тухтай гэгч нь байрлалаа эзлэн урд эгнээнд суув. Удалгүй хуримын ая дуугаран тэндээс цагаан урт плаж өмссөн Сохи аавтайгаа сугадалсан орж ирэв. Тэр алхсаар Чанёолын хажууд зогслоо. Сохи гийн аав түүнд юм захиж хэлж байгаа бололтой хөмсгөө зангидан ярьсаар доошоо буулаа. Хуримын гэрчээр Жонгүк мөн түүний ихэр мөн Бэкхён байлаа. Тэр хоёр бие бие лүүгээ харан эцэст нь тангарагаа өргөн үнсэлцэв.

Олон зүйл 2 сарын дотор өрнөсөн. Чанёол Сохи хоёр бие биедээ сайн болж.  Ухаангүй дуралсан хосууд өнөөдөр гэрэлж байгаа нь тэр.

Сарын дараа

Сохи гийн талаас

Өнөөдөр манай хэд бүгдээрээ Чэжү арал явхаар болсон байлаа. Чанёол бид хоёр хамт амьдарч байгаа бөгөөд Чанёол бараг л гэрээсээ гардаггүй утсаар ярингаа л ажлаа хийчэхдэг. Бид гэрээсээ гаран Онгоцны буудал дээр уулзав.

Лэе:Би үнэндээ Чанёолыг Бэкхён тэй л гэрлэнэ гэж боддог байсан
Гэж инээв.
Чанёол Лэе ийн гарыг зөөлхөн цохисноо: Би аль хндийн гэрэлсэн шүү миний эхнэр энд байндаг битгий тэр тухай яриад бай.

Бид ч хоорондоо хэрэлдэж муудалцсаар бидний амьдрал ингэж л өрнөж эхэлсэн юм.
Хөгжилтэй завгүй тэр амьдрал.

Хайр хэцүү нөгцөлд ч өсөн үргэлждэг. Яг л тэдний хайр шиг.

Богинхон болгосонд уучлаарай. Сүүлийн хэсэг бичэх гэж аймар хэцүү байдын шд.Муу админтайгаа 500 дагагч хүргэцгээе.  Тэгээд
Бас нэг юм байнаа.

Exo гоос Хэн чиний биас вэ??

Өгүүллэгтэй холбоотой асуулт шүү?

❌АЛУУРЧНЫ ХАЙР❌(Дууссан)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum