РОЗДІЛ 9. ВИ НЕ ЧЕКАЛИ НА ТАКЕ?

5 0 0
                                    



Першою дивною новиною, по той бік Чорного моря, була звістка про заручини між Явузом та Айшенур. Турецькі ЗМІ, неодноразово видавали заміж Айшенур, або одружували Алі-Онура, але завжди Селім-бей, лютував й спростовував будь-які натяки на романи своїх дітей. А тут, він сам офіційно повідомив про шлюб доньки.
А другою не менш дивною й подекуди загадковою новиною стала, слізлива промова Джемаля, у якій він щиро привітав молоду пару із важливим кроком у житті. Але цей жест, дядька не сподобався Айшенур, адже дівчина, запідозрила, що у такий спосіб, батьків брат, намагається завоювати довірю її майбутнього чоловіка. Дівчині не дуже хотілось, щоб коханий попав у тенета, цього пройдисвіта, адже покійний дідусь, планував віддати, холдинг її батьку, а не старшому синові.
Чому саме дідусь, хотів так поступити навіть Алі-Онур, не знав, а він був улюбленим онуком старого. Але передчасна смерть хворого на рак. старенького, внесла свої корективи у звичне життя Караоглу. Дідусь так і помер, не змінивши заповіт, а за попереднім варіантом, Джемалю, діставалось, 40% від холдингу, і одне із крісел у раді директорів. Тому Селім, змушений був рахуватись із думкою брата. А коли. Джемаль став агою, ситуація взагалі погіршилась. Але рада старійшин прийняла таке рішення. Й нічого не можна було змінити, бо хто ж насмілиться піти проти них?! Усі у родині раділи й почали готуватись до пишного весілля.
Айшенур, спокійно заснула, адже щоб там не було на неї із братом чекала ділова поїздка, у якій дівчина хотіла показати дядьку, що вона не пустоголова красива лялька, а мудра молода дівчина, яка прагне щастя для своєї родини.
На світанку. У своєму ліжку прокинувся Іван. Хлопець пригадав, що саме він вчора зробив, але його зрада була не такою страшною. (так йому здавалось), поки він не прочитав СМС-ку від Софії. Зрозумівши, що ця дівчина справді до безтями його кохає, Іван, відчув себе останнім покидьком."
Щоб якось загладити свою провину, він запланував для них із Софією, вечір сюрпризів. Але зранку дізнавшись, що його сестра організовує вечірку, вирішив зробити декілька сюрпризів для коханої під час свята. Хлопець, замовив великий букет полових ромашок, які так любила його дівчина, й велику коробку білого пористого шоколаду.
Недільний вечір у родині Ониськевич обіцяв бути цікавим. Але поки Аня готувалась до приходу гостей, Марічка збиралась їхати у Львів.
--- Мамо, тату, якщо дядько Тарас не знайде, нічого дивного у договорі, то я готова стати співвласницею бутіка – сказала дівчина. – Але рішення потрібно прийняти, якомога швидше.
--- Ще у п'ятницю, ти, була проти?
---Мамо, я усе обдумала й прийняла таке рішення.
--- От і правильно. – сказав батько.
---Усе я побіжу на поїзд, бо Аня запросила мене ввечері у гості, а я погодилась. Адже скоро вийде нова колекція, і я маю знати про неї усе.
Дівчина обійняла батьків та бабусю й пішла у сторону вокзалу. А до оселі Маньків прийшов їх родич та друг пана Олега. Тарас.
--- Добрий день. Пане господарю.
--- О, Тарасе. Заходь – сказав Олег.
--- Я забіг на 5 хв. Що там за документи, ти, маєш мені показати? – спитав чоловік.
Олег розповів другові, що його доньці запропонували стати партнером у бутіку, де вона працює, й тому потрібна його юридична консультація.
--- Ага. Добре, давай сюди цю теку, я подивлюся.
--- Але бажано чим по-швидше, зможеш? – спитав Олег.
--- Не переживай, я все перевірю вже сьогодні, а щоб бути впевненим ще завтра на роботі покажу нашому головному юристу.
Тарас взяв теку із договором та пішов, а Олег зателефонував пані Лесі.
--- Лесю, доброго ранку, ми, вирішили стати вашими партнерами.
--- Доброго й тобі Олеже, ранку, - улесливо промовила пані Леся.
--- Договір перевіряє наш юрист, і не завтра, післязавтра, ми з жінкою приїдемо у Львів і підпишемо його. – продовжував Олег, - звісно, якщо з договором усе гаразд.
--- Там все гаразд, але перевіряйте, це ж ваші гроші. А тепер вибачай, маю готуватись, бо ввечері, матимемо гостей. Тай ваша, Марічка теж буде.
--- Так, так ми, знаємо. Бував.
---Бувай. Вітання Мирославі.
--- Миросю тобі вітання від Лесі.
--- А їй вітання від мене, - сказала Мирослава.
--- Лесю, дружина передає у відповідь вітання.
--- Я чула. Дякую.
--- То до зустрічі у Львові. – сказав Олег.
---Так, до зустрічі, - лагідно сказала Леся.

РОМАН "ТУРЧАНКА ТАНГЮЛЬ" "TURK TANGUL"Where stories live. Discover now