Şöminemiz yanmıs,tüm odayı ısıtmıstı.İşte soba ve şöminenin en güzel yönü de bu.Samimi sıcaklık...
Mutfaktan gelen feslegen kokusu beni hemen kendine çekti.Feslegen mi? En sevdigim.Bunu bile düşünmüş müydü? Gercekten nazarımı alacak.Elim havada evde vuracak tahta arıyorum.Haha evin her yeri tahta yahu.Beton yıgınlarına o kadar alısmısız ki,zihnim beni tahta aramaya yöneltiyor.
Hemen ellerimi yıkadım.Bıcagı alıp domatesleri,sarımsakları dogramaya koyuldum.Haşlanmış olan makarnaları bir güzel süzdü Ahmet.Domates sosu yapmaya koyuldum.Hersey bitmişti.sosu Elimdeki tahta kasıkla soyle bi cevirdikten sonra Ahmet'in tabaklara koydugu makarnanın üstüne serpiştirdim.Hemen feslegenleri de sosun üstüne bir güzel döktü Selvi boylu.Yemeklerde sunuma cok önem veren bir sevgiliye sahip olmak.Acken gözüm sunum görmez.Yumulurum hemen.Heleki sofrada öğrencilerin milli yemegi olan makarna varken.Ahmet bizim gibi degildi.Gayet varlıklı bir aileye sahipti.İşte tam olarak bu yüzden şaşırıyorum neden benimle olduguna.Etrafında onca aile dostunun kızı varken.Ben bunları düşünürken tatlı tatlı bana bakarken buldum onu.Hala zihnimi okuyamıyor olması ne acı.
Yemek konusunda gerçekten onunla aynı zevklere sahiptik.Yeri geliyor sahildeki İlyas abiden dürüm alıp yiyor,yeri geliyor Tarabya da şık bir restoran da balık yiyorduk.Her ne kadar ben mütevazı mekanları sevsem de,Ahmet'le farklı yerleri keşfetmeyi de seviyorduk.Yanyana olunca hic birseyin önemi yoktu bizim için.
Yemekleri yedikten sonra Ahmet tezgaha yaslanmıs bir sekilde benimle sohbet ediyordu.Bende bir yandan bulasıkları yıkıyor,bir yandan onun sohbetine yetisiyordum.
Hava iyice kararmıştı.Artık gitmemiz gerektigini,kar bastırırsa mahsur kalma ihtimalimizin beni tedirgin ettigini söyledikten sonra hic sözümü ikiletmeden şömineyi söndürdü.Kabanlarımızı giyip cıktık.
Hava biz içerdeyken ne hale gelmiş böyle.Sanki gök catırdamış ve içinde barındırdıgı tüm felaketleri insanoğlunun üstüne fırlatmış gibi.Orman yolundan ana yola cıkmamız tam 45 dakika sürmüştü.Yerler buz tutmuş araba virajlarda adeta at gibi kükrüyordu.Endişelenip Ahmet'in vitesteki eline yapıstım.Biraz fazla sıkmıs olmalıyım.tırnaklarım derisinde derin izler olusturmustu.Korktugumu farketmiş olacak ki gayet yavas bir sekilde sürmeye basladı.Yol boyunca evimizi düşündüm.Orada Ahmet'le yasamak.sonsuz Sohbet etmek.Sehrin gürültüsünden kacıp kacıp birbirimizi orada bulmak.Bize ait,ikimize...
Hayallerimi önemsiyor olması ve bunları gerceklestirmek için caba sarfetmesi...Gercekten ben nasıl bir iyilik yapmış olmalıyım ki Ona sahibim.Şehrin içindeki kocaman beton yıgını evimin önüne geldigimde arabadan inmek istemiyordum.Bugün gercekten ondan ayrılmak istemiyordum.Kalsaydım ya surada,yanıbasında.Yüzümü ona dönüp basımı koltuga yasladım.Yüzüne dokundum,ellerim sakallarının arasında dolasırken gözlerini kapatmış hosuna gittigini hissettiriyordu.Elimi tuttu,avucumun içine minik bi öpücük bıraktıktan sonra hadi dercesine basıyla evi gösterdi.Elleri ellerimdeyken gözkapagına busemi kondurup indim arabadan.Apartmana girene kadar bekledi.El sallayıp girdim içeriye.Arabayı yavas kullan demiş miydim? Evet demiştim.Umarım tam olarak öyle yapar.
Saat 00.30'u az önce geçmisti.Kızları rahatsız etmek istemedigim için kapının önünde dikilmiş elimle cantamı kurcalıyordum.Nerde bu anahtarlar.Hadi Rana unuttum desene.Bir elimle cantamın içindeki anahtarı yoklarken,diger elimle de sönüp duran apartman ısıgını yakıyordum.Sonunda cantamın içinde gizlenmiş olan anahtarı buldum.
Eve girdigimde koridorun ışıgı yanıyordu.Kızlar uyumustu.Telefonumun sarjı bittigi için kapanmıstı.Buyuk ihtimalle aramıslardır.Bana ulasamayınca Ahmet'i aramaya çekinmiş olabilirler.Neyse sabah hesabı keserler yine.Sıcak bir duş aldıktan sonra devrildim yataga.Biran önce uyumak istiyordum.Gercekten haftasonu bu kadar erken kalkmak beni mahvediyor.Telefonumun sarjı dolmustu.Hemen actım.Biraz instagram da takıldım.Bizim okulun kantininde ufak bi kermes acılmıstı.Dünya yetimleri için.Yarın bi ara oraya gitmeyi planladım beynimdeki ajandama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İFFET
Teen FictionOnunla karşılaştığım ilk an içimdeki kıpırtı hem ürpermeme hemde hüzünlenmeme sebep olmustu.Simsiyah gözleri kahverengi gözlerime ulaştığında,kalbimin duracagını hissettim.Bunu gerçekten hissettim.Öyle ki kalbim kaburgamı kırıp çıkma konusunda cok k...