Inceputul

13 0 0
                                    



''Kami, mi-am terminat treaba astazi... pot merge sa privesc oamenii? Te roooog Kami!''

Astea erau vorbele lui Takara in fiecare zi, cand Kami, adica Dumnezeu, il intreba ce face. Pentru Takara nu exista nici-o placere mai mare decat privitul oamenilor.

Stilul lor de viata simplu dar amuzant, intr-o lume unde toate sentimentele exista, inclusiv teroare si frica, il atrageau pe Takara chiar si mai mult.

Cum el trebuia sa hotarasca soarta oamenilor din Tokyo, caci acolo l-a stabilit Kami, cel mai mult admira Tokyo-ul.

Cladirile sale inalte, oamenii care radeau si se inghionteau, soarele care stralucea, si cerul mereu albastru, erau singurele lucruri care-l mentineau pe Takara sanatos. De la atata alb si galben incepea sa devina gol pe dinauntru, o masinarie, un inger obisnuit, desi el simtea ca e special.

Toate astea pana cand, intr-o zi, privind pe fereastra spre Tokyo, observa doi tineri iesind de la scoala, povesteau pana la iesire, cand grupurile lor i-au despartit, apucand-o pe drumuri diferite.

Citindu-le mintea, a aflat ca cei doi se placeau, dar totusi erau prea timizi sa recunoasca... Lasand gandurile, se concentra asupra gastii baiatului, pe care-l chema Yamato.

''Deci ia spune, Yamato, treci astazi pe la biliard?''

''Scuze Kaneki, dar azi am putina treaba...''

''Tu mereu ai putina treaba.... de acum o luna....''

''Nu te baga ca nemancatu-n placinta Sora!'' il cearta Yamato

''Totusi are dreptate.... Ia spune, ce treaba ai Yamato?'' intervine Kaneki.

''Dar ce va pasa? Daca chiar vrei sa stii, am o slujba la KFC ''(pana la urma si Japonia are KFC =] ).

''Of.... Imediat incepe vara! Chiar vrei sa-ti irosesti toata vara muncind? Nu iti mai amintesti anul trecut ce bine ne distram? La piscina, In club, la bowling, la un fotbal.... peste tot. Sincer te-ai cam schimbat. E ceva in neregula cu tine, Yamoto?''

''Stii ceva... problemele mele nu sunt si ale voastre! Are si omu' o problema si nimeni nu-i da pace... Daca mi-ati fi prieteni ati intelege, dar se vede clar ca nu-mi sunteti....''

''Din cate stiu, prietenii isi spun totul unii celorlalti... Se pare ca tu nu ne esti prieteni...

''Ma rog... exista un singur lucru pe care nu vi-l pot spune si fix pe ala vreti voi sa-l stiti... M-am carat de-aici!'' Incheie Yamoto luand-o pe cealalta strada la intersectie.

''Are cumva legatura cu Akira, fata noua transferata?'' Striga Sora, dar vocea lui se pierde inainte de a ajunge la Yamoto...''

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

''Hm.... Interesant... Yamoto nu vrea sa recunoasca ca ii place de Akira... Dar oare ea il place?''

Aceste ganduri il prinsesera pe Takara intr-o problema imposibil de rezolvat...

Inger Sub AcoperireWhere stories live. Discover now