[6]

48 15 21
                                    

"Guys ingt tak perempuan yang pernah cakap dia suka aku tu?tapi tak sedar muka macam makcik yag kerja kat pasar malam!!euww not my style lah!!"

(Amboii ayat kris pon ko nk copy..dh tu hina tasha..perangai.. hish)

Natasha sedar yang Daniel memerlinya,dia hanya menundukkan kepalanya.

Mya dengar apa yang dikatakan oleh Daniel tetapi dia tidak faham apa apa, dia mengambil keputusan untuk bertanya kepada rabiatul.

"Weii asal tu "Mya sedikit berbisik..

"Hmmm..sebenarnya yang dia maksudkan tu tasha..natasha sebenarnya pernah luahkan perasaan kat dia..tapi tulah dia ditolak..bodoh mamat tu agaknya..dahlah Natasha minat dia dari dulu lagi."Terang rabiatul.

"Perlu ker dia nak hina natasha macam tu!!"

Mya sedikit tidak berpuas hati..

"Entah dia!!perangai dia tu lagi teruk dari binatang!! "

Balas rabiatul..walaupun rabiatul cakap macam tu..tapi dalam hati dia takut sebenarnya.. Daniel tu bukan boleh bawak main..ada pernah satu kes dia bergaduh sampai berdarah darah..tiada sesiapa pon yg berani lawan dia, termasuk lah rabiatul.

Shahrol dan kawan kawannya jarang bercakap dengan Daniel..jadi mereka memang tak kenal satu sma lain..

"Hahaha..budak kelas bawahan memang macam tu!!tak sedar diri"

Kata khairul pula..adam hanya ketawa.

Natasha Sudah rasa ingin menangis kerana malu dan rasa terhina kerana dimalukan sebegitu. Lagi lagi dimalukan di depan rakan rakannya..

"Perghh elok lagi tasha dari perempuan lain..daripada dia tu harap jer muka ada tapi mulut dah macam tong sampah.. "Mya sengaja berkata dengan kuat..

"Apa kau cakap tadi,?!kurang jelas lah!!ulang sekali lagi!!"

Daniel memandang Mya,tajam..

"Haah lah lain kali sebelum datang sekolah korek telinga tu dulu!!takut nanti orang fikir kau ni pekak pula.."

Dah datang dah perangai evil Mya..

tanpa teragak agak ..Daniel terus pergi ke arah Mya lalu mencengkam lengan Mya..

"Kau jangan fikir kau perempuan ,aku akan lepaskan kau!!"

Daniel menguatkan lagi cengkaman nya..

"Kau jangan fikir kau perempuan aku akan lepaskan kau~ayat poyo lebih!!"

Mya meniru ayat Daniel tadi..

Belum sempat Daniel ingin berbuat apa-apa..Farhan terlebih dulu menepis tangan Daniel dari terus mencengkam lengan Mya..

-Bersambung-

---------------------------------------------------

[S.U]»Stay With Me Love«Where stories live. Discover now