Tânără frumoasa de 18 ani îndrăgostită de un băiat popular lulea pe care în fiecare zi îl cucerește cu zâmbetul ei strălucitor și corpul ei cel sexy.
....
Băiatul nu știa Cum sa o mai răsfețe sa îi fie cel mai bine .Ei cei doi se plăceau dar nu aveau curajul să-şi spună .
♥♥♥♥♥♥♥♥♥Într- o zi băiatul îi aduse un buchet de trandafiri și un inel .
Fata era cu lacrimi în ochii.
Băiatul se puse în genunchi și îi spuse :
-Tu , dragostea vieții mele și iubirea sufletului meu, îmi împlinești acest vis de ai fi împreună cu mine?♥♥♥
-Ea cu lacrimi și cu inima în dinți spuse cu atâta bucurie DA.DUPĂ UN AN , AU DEVENIT SERIOȘI AMÂNDOI LĂSAȚI DE ȘCOALĂ DIN CAUZA IUBIRI
♡♡♡
--A trecut un an --
S-au măritat ............ Au făcut o nunta ca în povesti .......
După mireasă a venit cu o trăsură aurie trasa de doi cai frumos albi..Iar după mire au venit cu o limuzina .
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥În fata biserici Domnul părinte ia așteptat cu Sfânta taina a nuntii.♥♥♥♥♥♥
Când au ieșit din biserica nașii și cu restul lumii iau așteptat afară .
În curtea biserici era un covor roșu întins pe beton cu petale de trandafiri. Când au ieșit din biserica au avut o mare surpriza una buna și una urata.
Cea buna a fost ca au fost filmați cu o dronă și într cutie aveau niște porumbei albi pe care sa își pună o dorință și sa îi lasă să zboare .
Iar surpriza urata a fost ca a murit stră ...stră.....bunicul socrului tatălui sau al mirelui .
Cu durere și bucurie in suflet pe deoparte veseli ca e nunta lor .
Au primit porumbei și si-au pus o singura dorința .
Dorința lor a fost sa aibă o fetiță și sa o cheme Miruna Elena.
DUMNEZEU I-A ASCULTAT ȘI LE-A DAT O FATA PE CARE A CHEMATO MIRUNA ELENA.
CITEȘTI
Nebuna Frumoasa
RomanceE vorba despre o tânără de 18 ani îndrăgostită de un băiat lulea pe care îl cucerește cu zâmbetul și corpul ei.