(Min synsvinkel)
Jeg var nu ret glad for at drengene ikke gik med os, for jeg kunne mærke at ingen os kunne holde sig fra den anden. Vi snavede men måtte lige stoppe for at tag jakke og sko af. Harry greb fat om mine hofter og trak mig helt ind til sig. Vi begyndte at snav igen. Harry trykkede mig op mod væggen. Jeg hoppede op og spænde bene rundt om hans hofter.
Han løftede mig ind i på vores/hans værelse og smed mig ned i sengen. Han tog sin t-shirt af og lænede sig ind over mig. Vi snavede igen og jeg lod min hånd køre ned over hans mave. Han tog min bluse af. Han kyssede mig blidt ned ad maven indtil han nåede til mine bukser. Han knappede dem op og rev dem af mig. Jeg bed mig i læben for ikke at grine. Han kunne virkelig ikke vente men så var han heller ikke den eneste der ikke kunne vente. Jeg knappede hans bukser op og rev dem af ham. Jeg kunne se det tændte ham. Han knappede min bh op. Han kyssede mig på halsen. Hurtigt fik han sine boxershorts af og gik videre til min trusser. (Resten må I fantasere jer til ;) <3)
(Harry's synsvinkel)
*en dag før finalen i x factor*
Jeg vågnede op. D/N lå heldigvis og sov endnu. Jeg listede ud af sengen og tog noget tøj på. Jeg skrev på et papir til hende at jeg lige var ude men snart ville komme hjem igen. Jeg fik jakke og sko og satte mig ud i bilen. Det her måtte bare ikke går galt.
Jeg kørte ned i butikken og købte det jeg havde ventet på i lang tid. Længe havde jeg overvejet at skrive en sang til hende så det havde drenget hjulpet mig med. Bare hun ikke synes det er for meget tænkte jeg. Efter drengene og jeg endelig havde skrevet sangen til D/N færdig kørte jeg hen for at snakke med nogen der skulle hjælpe mig. Efter næsten alt var færdig tog jeg hjem til D/N.
"Hey babe" smilede jeg og kyssede hende. "Hejsa flotte fyr jeg savnet dig" smilede hun og gengældte mit kys. "Get a room" grinede Louis da han så os. Vi grinede selv begge to.
YOU ARE READING
Kærester eller fjender?
FanfictionToeren af "en sommer der ændre alt". Hvad mon der sker når D/N's far dukker op? Og hvad sker der når Jason og Kate dukker op igen? Hvad sker der den nat D/N og Niall mødes alene?